    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zakład Utylizujący Składki -- ciąg dalszy...
    Date: Fri, 7 Aug 2015 15:41:52 +0200

    "J.F." a171mwrt8oi0.1nnbpde7im5yp$....@4...net

    >> -- jedna wypuklina szyjnego dysku
    >> -- trzy wypukliny piersiowych dysków

    > to chyba NTG ...

    Najwyraźniej (wnioskuje to po wielu Twoich wypowiedziach, nie
    na podstawie jednej Twojej wypowiedzi) do Ciebie nie dociera
    to, że ZUS miaU płacić renty tym, którzy stracili zdrowie
    (bądź przyszli na świat chorzy -- za nich składki płacili
    ich rodzice) nie zaś tym, którzy przepili swe pieniądze.

    Nie dociera do Ciebie także to, że ocena stanu zdrowia oprzeć
    się powinna nie o badania prehistoryczne typu: ,,przejdź na
    palcach, przejdź na piętach'', ale o badania nowoczesne
    i obiektywne, takie jak rezonans magnetyczny.

    **Być może** nie dociera, bo Ty jesteś zdrowym rencistą i myślisz
    sobie jakoś tak:

    -- jeśli mnie zbada bezduszna maszyna, wyjdzie na to, że jestem
    zdrowym byczkiem myślącym o opierdalaniu się i obdzieraniu
    społeczeństwa,

    ale

    -- jeśli zbada mnie ,,równy chłop'', któremu dam w łapę, będę
    funkcjonował jako schorowana, niewinna, pokrzywdzona istota...

    ...i wówczas będę mógł (a nawet będę musiał?) dobijać naprawdę
    chorych i uczciwych, którzy mi (czyli ZUSowi -- jeśli zlikwidują
    nieuczciwości ZUS, zlikwidują nieuczciwe wyroki) zagrażają...

    Pocieszę Ciebie -- Detroit zbankrutowało, bo nie starczyło jeleni na utrzymywanie
    JFów. :)

    Wracając do ZUS...

    "Eneuel Leszek Ciszewski" mprikv$jf1$...@n...news.atman.pl

    http://zus.pox.pl/pit/opodatkowanie-pracy-w-polsce-w
    ynosi-69.htm

    Podatek dochodowy i składki ZUS stanowią prawie 70% pensji netto.
    Opodatkowanie pracy na tak wysokim poziomie skutecznie zniechęca
    Polaków do podejmowania legalnej pracy na etat.

    Rozumiesz już, czy jeszcze nie rozumiesz?

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'