    From: RobertS <b...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zajęcie komornicze a KK
    Date: Tue, 07 Apr 2009 22:21:10 +0200

    > Taka dyspozycja powinna zadziałać w zasadzie on-line (przy czym powinna
    > być ona potwierdzona pisemnie wraz z oświadczeniem, że nie korzysta się
    > z kwoty wolnej od zajęcia w innym banku). Musiałeś być wybitnie mało
    > asertywny, jeżeli było inaczej. :)

    Czy ja wiem, generalnie próbowałem i mLinka zdecydowanie nie chciała
    takiej dyspozycji przyjąć. Stwierdziła, że to księgowość decyduje...a
    klient z księgowością nie pogada.

    > Nic podobnego, a już na pewno nie jest to normą, zdejmie na podstawie
    > dyspozycji właściciela rachunku.

    To była informacja z samej księgowości, nawet otrzymałem ją w emailu...
    wiem, że teoretycznie powinno być inaczej, ale piszę o tym jak ja miałem.

    > Niby dlaczego miałby nie korzystać?

    Bo jeżeli ma zamiar "walczyć" z US i uchylać się od zapłaty to jeżeli
    bank konta nie odblokuje to będzie problem ze spłatą tej karty...

    > Da się, da się. Tylko pewnie trzeba by to w CUF a nie tylko przez telefon.

    Nie próbowałem więc nie będę się wypowiadał. W każdym razie przez
    telefon nie udało mi się tej sprawy załatwić ;-(

    Dodam też, że otrzymałem info o zajęciu zanim dostał je bank więc
    spokojnie mogłem wycofać wszystkie środki z banku i zostawić tam piękne
    zero zł...

    Jednak tego nie zrobiłem i niestety, ale bank wykazał się dużą
    bezwładnością.

    --
    pozdrawiam
    RobertS