    From: "Bogdan B." <b...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zagraniczny Money order
    Date: Mon, 22 Dec 2003 20:10:44 +0100

    Użytkownik "Jarek"

    > Płaciłem przy użyciu eKarty, a w mlini powiedzieli, że mojego konta w mbanku
    > nie mogą obciążyć.Jedyną mozliwością jest obciążenie konta ekarty, ale jesli z
    > mojego ekonta na ekarte nic nie przeleję, to nie ma jak sciągnąc tych pieniędzy.

    Jeżeli autoryzacja odbyła się pomyślnie, to nawet jeżeli na eKarcie nie ma nic, przy
    rozliczeniu transakcji (jeżeli nastąpi) obciążone zostanie twoje eKonto.
    Jeżeli na eKoncie też nie ma nic, będzie debet.
    Rzecz jest wypróbowana w praktyce.
    Osobiście nie uważam mLinii za wiarygodne źródło informacji.
    Co do zapłaty to obawiam się że mBank Cię obciąży. Jeżeli Bidpay zapłacił to zażąda
    pieniędzy od mBanku, a mBank od Ciebie. Zapytaj sprzedającego czy dostał pieniądze
    dwa razy. Jeżeli jest uczciwy to może np. wysłać czek - stracisz wtedy tylko koszty
    inkasa
    czeku w polskim banku zamiast całej kwoty.

    Bogdan B.