eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZaginął przelew, jak dojść prawdy › Re: Zaginął przelew, jak dojść prawdy
  • Data: 2005-01-20 13:52:17
    Temat: Re: Zaginął przelew, jak dojść prawdy
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Thu, 20 Jan 2005 06:53:33 -0600, na pl.biznes.banki, witek w wiadomości
    <news:cso9kb$rf5$2@inews.gazeta.pl> napisał(a):

    > Reklamacje składasz zawsze w swoim banku.
    > Gościa na mLinii należało mocno zjechać.

    Tak w końcu zrobiłem, gdy już znudziło mi sie słuchanie w kółko o
    wysyłaniu wydrukowanego potwierdzenia operacji.

    > Składanie reklamacji telefonicznie mija się z celem.
    > Zadzowń i zapytaj co się dzieje z reklamacją, zapewne nikt o niej nie
    > będzie nic wiedział.

    Aż tak źle to nie jest, bo w chwilę po złożeniu reklamacji dostałem na
    e-mail potwierdzenie tego faktu. Jednak od tego momentu już nie było
    żadnego kontaktu ze strony mBanku, a czekać 3 miesiące na wyjaśnienie
    takiej prostej sprawy, to już chyba przegięcie.
    Przecież w przypadku gdyby to była większa kwota (np. opisany wcześniej
    przelew należności za samochód), to taki termin rozpatrzenia reklamacji
    woła o pomstę do nieba.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1