    From: "Tomek" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zadłużone mieszkanie i kredyt hipoteczny
    Date: Wed, 9 May 2007 22:50:55 +0200

    > Jeżeli ma ktoś może jakiś plan C to chętnie wysłucham. Generalnie wydaje
    > mi się, że powinni załatwić jakąś kwotę (najlepiej w okolicach połowy
    > zadłużenia w spółdzielni) przy pomocy, któregoś z planów i następnie
    > pertraktować ze spółdzielnią o rozłożenie reszty na raty i to jest chyba
    > najtańsze i najłatwiejsze rozwiązanie - jednak nie wiadomo co na to
    > spółdzielnia.
    >
    > --

    Nie wiem jaka to spółdzielnia ale z reguły idą na układy, trzeba tylko
    pogadać. W moim przypadku 20tys. zł. Odsetki zamrożone i spłaty z czynszem
    na 2 lata.
    Imho trzeba starać się załatwić to ze spółdzielnią, same miesięczne odsetki
    przy kredycie wyniosą pewnie tyle co czynsz, więc po co płacić bankowi jak
    można oddawać więcej spółdzielni. Nie obędzie się pewnie bez pierwszej
    większej wpłaty 5-10 tys i na to można wziąć pożyczkę.

    Tomek