  • 1. Data: 2009-01-12 20:50:53
    Temat: Z seri poszukiwany, poszukiwana - konkurs.
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

    Jako iż XXL nie chce nam tutaj wyrysować publicznie "spadkowej piątki według
    teori fal elliota" którą niby widzi razem z jego czołowym analem finansowym
    Dędowskim, niniejszym pozwalam ogłosić konkurs na to, kto pierwszy tę
    "piątkę" odnajdzie.

    Dr.Endriu

  • 2. Data: 2009-01-12 21:17:35
    Temat: Re: Z seri poszukiwany, poszukiwana - konkurs.
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Dr.Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > według teori fal elliota" którą niby widzi razem z jego czołowym analem
    > finansowym Dędowskim, niniejszym pozwalam ogłosić konkurs na to, kto

    jak narazie Elljott wave potwierdza moje prognozy

    http://lemansa.wordpress.com/

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzz.

  • 3. Data: 2009-01-12 22:15:09
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

    > jak narazie Elljott wave potwierdza moje prognozy
    >
    > http://lemansa.wordpress.com/

    Wyjątkowo ciekawe te twoje anlizy niepowiem, szczególnie spodobało mi się
    słowo "minor" i "super cycle" ....

    P.S. Jeszce zapytam czy jest tu ktokolwiek na grupie kto zrozumiał
    cokolwiek z ostatnigo wpisu kolegi Dekaze

    Fusy na tydzień 3'2009
    http://lemansa.wordpress.com/2009/01/10/fusy-na-tydz
    ien-32009/

    Znaczy się proste pytanie, czy wg niego będzie spadać czy będzie rosnąć. No
    i gdzie ta spadkowa piątka ?.

    Dr.Endriu

  • 4. Data: 2009-01-12 22:53:42
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    > Wyjątkowo ciekawe te twoje anlizy niepowiem, szczególnie spodobało mi się
    > słowo "minor" i "super cycle" ....

    nie moje, ja tylko podałem to o co pytałeś a szczegóły tam wszystkie możesz
    już znaleźć i pisałem że zgadzam się z tym i tyle w temacie.

    pzdr,
    dkzzzzzzzzz.

  • 5. Data: 2009-01-12 22:59:06
    Od: "skippy" <s...@t...mercury>

> [...]
    > słowo "minor" i "super cycle" ....
    >
    > P.S. Jeszce zapytam czy jest tu ktokolwiek na grupie kto zrozumiał
    > cokolwiek z ostatnigo wpisu kolegi Dekaze

    Ostatni wpis był:

    To proste, kolego.
    Trzeba kliknąć link.

    Juz wiesz?

  • 6. Data: 2009-01-14 18:27:38
    Od: l...@g...com

    On 12 Sty, 23:15, "Dr.Endriu" <n...@i...pl> wrote:

> [...]
    a-tydzien-32009/

    > Znaczy się proste pytanie, czy wg niego będzie spadać czy będzie rosnąć. No

    Już wiesz?

    pozdro

    LeM

  • 7. Data: 2009-01-14 18:34:24