  • Data: 2002-02-17 14:39:49
    Temat: Re: Z jaka karta nie bede mial problemow w USA?
    Od: Bartec <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andre wrote:

    > chodzi o zwykle placenie w sklepach czy za wypozyczenie samochodu
    > mam Euokonto w PEKAO od paru lat, wiec moze tam???
    > w LGnet równiez mam, ale zwykla maestro raczej bedzie kiepska w usa....
    >
    > jakie koszty sa z tym zwiazane (koszt karty, prowizje wyplat za granica) ??
    >
    > bede widzieczny za opinie
    >
    > Pozdr
    >
    > Andrzej

    Służbowa VISA ;-) do płacenie za samochód i hotele (pamiętaj, że czasem
    blokują duuuże środki w hotelu kiedy jest długi pobyt i można mieć
    kłopoty z brakiem kasy na karcie. Rozwiązaniem jest wzięcie rachunków za
    krótsze pobyty), prywatna VISA/EC do płacenia wszędzie indziej i uwaga
    uwaga: Maestro do płacenia na stacjach benzynowych (mówię o Bostonie,
    Kaliforni - miejscami - i Pn. Karolinie)

    Bartec