  • Data: 2004-03-14 10:03:14
    Temat: Re: Wyszukiwarka bankomatów
    Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam taką drobną uwagę mieszkańca dużego miasta ;-)
    Jeśli dodać obok adresu numery kodu pocztowego (a załatwi to prosty
    program), to można z grubsza zorientować się co do lokalizacji nie znając
    nazwy ulicy i baaardzo ułatwiłoby to korzystanie...
    JaC

    > Dobrych pare lat temu nie bylo jeszcze Kauflandu a TTW (ktore pozniej
    upadlo) dopiero zaczynalo sie tam budowac.
    > Wowczas bylo tam wielkie puste pole a na srodku slup z tabliczka "42" :)
    > Dosc czesto sie potem zdarzalo, ze ktos z samochodu pytal sie o adres
    Serbska 42, no i tak utkwilo w pamieci.
    > A slup jeszcze stoi, choc bankomat zdazyl juz raz zniknac i pojawic sie
    ponownie.