  • 1. Data: 2003-09-24 11:33:34
    Temat: Wyreslenie zapisu o hipotece
    Od: "ARO" <a...@b...kielce.pl>

    Czesc
    Czy wykreslenie z ksiegi wieczystej zapisu o hipotece kosztuje jakies
    pieniadze ? Czy tylko zapis do ksiegi wieczystej kosztuje ?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-09-24 12:30:18
    Temat: Re: Wyreslenie zapisu o hipotece
    Od: bartosz bujak <b...@w...pl>

    ARO wrote:
    > Czy wykreslenie z ksiegi wieczystej zapisu o hipotece kosztuje jakies
    > pieniadze ? Czy tylko zapis do ksiegi wieczystej kosztuje ?

    1/2 tego co zaplaciles przy wpisie

    bb

  • 3. Data: 2003-09-24 12:43:18
    Od: "maja" <m...@g...pl>

    Uzytkownik "bartosz bujak" <b...@w...pl> napisal w wiadomosci

    > 1/2 tego co zaplaciles przy wpisie
    >
    > bb

    Dowiadywalam sie niedawno w Sadzie Rej.w Poznaniu - ok. 0,4% kwoty hipoteki

    pozdr
    maja

  • 4. Data: 2003-09-24 14:17:01
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ARO" <a...@b...kielce.pl> napisał w wiadomości
    > Czesc
    > Czy wykreslenie z ksiegi wieczystej zapisu o hipotece kosztuje jakies
    > pieniadze ? Czy tylko zapis do ksiegi wieczystej kosztuje ?

    A jak jest traktowane przepisanie hipoteki? Chodzi mi o to, ze kupilem
    mieszkanie obciazone hipoteka na kredyt, zlozylem wniosek (jeden) o
    dokananie zmian w ksiegach wieczystych odnosnie hipoteki, tzn zmiana
    wlasciciela, kwoty i waluty hipoteki. Czy jest to trakowane jako dwie
    operacje: wykreslenia i ustanowienia nowej hipoteki, czy poprostu dokonanie
    (jednostkowe) zmiany w istniejacej hipotece (wpis)?

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia