    From: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wypukła karta - który bank?
    Date: Wed, 6 Jul 2005 10:08:35 +0200

    > Jakieś pomysły, sugestie? A może da się jakoś przekonać BPH/Lukasa, żeby
    > wydali mi karte bez tej 3 miesięcznej karencji?

    Niestety ciezko, kiedys mialem podobny problem, zdecydowalem sie na
    Multibank, musialem jednak odczekac 3 miesiace i miec co miesiac wplywy co
    najmniej 1.000pln, ale nie zwracali uwage czy to byly wplywy z mojego innego
    rachunku - wiec z tym nie robili problemow.

    Jesli jednak nie chcesz tyle czekac, to wg mnie masz dwa wyjscia:

    1. Zdecydowac sie na karte kredytowa w multibanku dla studentow, trzeba
    spelniac jakies glupie wymogi sredniej minimum 3.5 - w ogole wymog bez
    sensu, to tak jakby ten ze srednia 3.0 nie byl w stanie splacac swojej kk? A
    niestety w systemie maja tak, ze nawet jak masz srednia 3.4 to Ci nie dadza
    kk. No chyba, ze pod lokate, wiec jesli masz wolne srodki to jest to fajna
    sprawa (srodki moga byc takze zablokowane w walucie na koncie walutowym) -
    wiecej www.mojavisa.pl

    2. Znalezc bank, ktory wyda Ci wypukla karte na podstawie 6miesiecznej
    historii z innego banku. Dla przykladu BZWBK, poszedlem tam, przedstawilem
    historie za 6 miesiecy z innego banku i tego samego dnia zapadla decyzja o
    przyznaniu mi wypuklego Mastercarda walutowego w EUR, mysle, ze to samo
    tyczy sie innych kart w tym Visy Classic.

    Pozdrawiam,
    Sebastian.