  • 1. Data: 2004-11-21 10:22:37
    Temat: Wypukła karta MC nie kredytowa
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Poszukuję wypukłej karty MasterCard nie kredytowej, tylko takiej która
    automatycznie bedzie spłacana z rachunku raz w miesiącu, albo na bieżąco.
    Jaki bank taką wydaje ?

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    k...@X...pl <wytnij XX i zbedna kropke gdy bedziesz pisać
    http://kw1618.w.interia.pl

  • 2. Data: 2004-11-21 10:40:17
    Temat: Re: Wypukła karta MC nie kredytowa
    Od: "dziewczyna_policjanta" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl> napisał
    w wiadomości news:N%Znd.29870$ha.19710@news.chello.at...
    > Poszukuję wypukłej karty MasterCard nie kredytowej, tylko takiej która
    > automatycznie bedzie spłacana z rachunku raz w miesiącu, albo na bieżąco.
    > Jaki bank taką wydaje ?

    Masz na myśli kartę charge'ową. Wiem, że Pekao S.A. i BOŚ mają tą kartę w
    swojej ofercie.

    Pozdrawiam, Ela

  • 3. Data: 2004-11-21 10:42:32
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    on 2004-11-21 11:22 Krzysztof 'kw1618' z Warszawy said the following:
    > Poszukuję wypukłej karty MasterCard nie kredytowej, tylko takiej która
    > automatycznie bedzie spłacana z rachunku raz w miesiącu, albo na bieżąco.
    > Jaki bank taką wydaje ?

    Pekao SA - chargówki, i chyba BZWBK debetowe, o innych nie wiem.
    KJ

  • 4. Data: 2004-11-21 10:44:35
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał(a):
    > Poszukuję wypukłej karty MasterCard nie kredytowej, tylko takiej która
    > automatycznie bedzie spłacana z rachunku raz w miesiącu, albo na bieżąco.
    > Jaki bank taką wydaje ?

    Ciekawe, nie znalazłem debetowej MasterCard. Większość to obciążeniowe.

    Eurokarta w Pekao SA (obciążeniowa) - spłacana 5-go każdego miesiąca
    (65zł/rok), operacje bezgotówkowe bez prowizji

    MasterCard Pekao Shell (obciążeniowa) - spłacana 5-go każdego miesiąca
    (05zł/rok), operacje bezgotówkowe bez prowizji

    Złota karta MasterCard w BGŻ - min. limit 20 tys., (180zł/rok),
    operacje bezgotówkowe bez prowizji

    MASTERCARD AFFINITY CHARGE w InvestBanku - 40zł/rok, operacje
    bezgotówkoe: 0,5%, przekazywane na cel charytatywny

    MasterCard charge w KredytBanku - 75zł/rok, transakcje bezgotówkowe: 1%

    MasterCard Standard w BOŚ - 40zł/rok, transakcje bezgotówkowe: 1%

    MasterCard Gold charge w ING BSK - nie mogę się dogrzebać do TOiP ;-)

    --
    Marek

  • 5. Data: 2004-11-21 11:20:49
    Od: krzysiekL <k...@w...wp.pl>

    Dnia Sun, 21 Nov 2004 11:42:32 +0100, Kamil Jońca napisal/a:
    > i chyba BZWBK debetowe, o innych nie wiem.
    BZWBK ma debetową MC - do rachunku w Euro.

    --
    KrzysiekL

  • 6. Data: 2004-11-21 21:08:55
    Od: Przemyslaw Kowalik <p...@A...pl>

    > Ciekawe, nie znalazłem debetowej MasterCard. Większość to
    > obciążeniowe.

    AFAIK wirtualna MC w Invest. Była też kiedyś w Handlobanku. No i
    oczywiście walutowa w BZ WBK.

    [ciach]

    Przemek

  • 7. Data: 2004-11-21 21:16:56
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    Przemyslaw Kowalik napisał(a):

    > AFAIK wirtualna MC w Invest. Była też kiedyś w Handlobanku. No i
    > oczywiście walutowa w BZ WBK.

    No tak, ale pierwsza to wirtualna, druga nie istnieje, a trzecia to
    walutowa ;-)

    A debetówki MasterCard niewirtualnej złotówkowej to _CHYBA_ w Polsce
    żaden bank niestety nie oferuje...

    --
    Marek

  • 8. Data: 2004-11-22 09:17:44
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl> wrote:
    > Poszukuję wypukłej karty MasterCard nie kredytowej, tylko takiej która
    > automatycznie bedzie spłacana z rachunku raz w miesiącu, albo na bieżąco.
    > Jaki bank taką wydaje ?

    Oczywiście zdajesz sobie sprawę że taka karta będzie najczęsciej kartą
    charge'ową? A do tego musisz mieć założony rachunek w danym banku...
    Chyba że będzie to karta przedpłacona albo zabezpieczona lokatą. Ale nie
    o taką ci chyba chodzi...

    --
    Mortified by the lack of conscience
    Our sanctity bears no relevance