eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWypłata z własnego konta przez zalogowanie w serwisie internetowym - możliwa? › Re: Wypłata z własnego konta przez zalogowanie w serwisie internetowym - możliwa?
    From: "kashmiri" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wypłata z własnego konta przez zalogowanie w serwisie internetowym -
    możliwa?
    Date: Sun, 9 Nov 2008 22:48:20 +0400

    <r...@w...pl> wrote in message
    news:5a45.000015d7.491402d5@newsgate.onet.pl...
    > mając
    > załóżmy że
    > bankomacie i
    /.../
    > Albo np zgubiłem/ukradziono mi portfel (dowód,karte,gotówke) ale ocalał
    > telefon komórkowy na który mam aktywowane smsowe kody jednorazowe,
    > pamiętam
    > swój numer klienta i hasło, jestem kilkaset km od domu nie mam znajomych w
    > tych okolicach, potrzebuję wrócić do domu, więc gotówki na przejazd i
    > teraz
    > pytanie:
    /.../

    MOŻNA.
    1. sposób: karta przedpłacona. Kupujesz taką kartę (np. w BZ WBK) i
    dokonujesz przelewu na konto tej karty. Czy w PL wymagają pokazania dowodu
    przy zakupie? Nie wiem. Na pewno w niektórych innych państwach takie karty
    kupuje się na stacjach beznynowych itp. bez żadnych formalności. Czy Twój
    bank nie oferuje takiej karty, którą jako klient możesz zamówić przez
    internet albo infolinię i odebrać od listonosza?
    2. sposób: Zadzwoń na infolinię i zmień adres na ten, gdzie akurat jesteś.
    Potem drugi telefon z zastrzeżeniem karty i prośbą o wysłanie duplikatu
    pocztą. Naturalnie pójdzie na ten nowy adres.

    Good luck.
    k.