    From: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wyplata wiekszej gotowki z konta firmowego
    Date: Mon, 3 Mar 2008 00:40:18 +0100

    Użytkownik "Sec Se" <s...@p...onet.eu> napisał w wiadomości
    news:fqfd31$e2o$1@news.onet.pl...

    > Domyslam sie, ze trzeba bedzie powiadomic bank kilka dni wczesniej.
    > Chodzi mi o to czy odbiorca gotowki moze to byc dowolny pracownik firmy,
    > czy raczej wlasciciel badz pracownik firmy ochroniarskiej.
    > Jakie dokumenty beda wymagane przez bank?

    Ze strony banku nie przypuszczam aby mogły tutaj wystąpić jakiekolwiek
    ograniczenia (choć nigdy aż takiej kwoty w gotówce nie wypłacałem).
    Normalnie działają zdefiniowane schematy uprawnień do autoryzowania różnych
    rodzajów transakcji. Jeśli dowolny pracownik firmy może zrealizować taką
    wypłatę, tzn. nie ma zastrzeżenia, iz powyżej jakiejś kwoty jest innych
    schemat autoryzacji wypłaty z rachunku, to bankowi nic do tego czy to 100 zł
    czy milion.

    Bank w drodze grzeczności może ewentualnie zapewnić ochronę transportu tej
    gotówki (płatną lub bezpłatną), ale to już zalezy wyłącznie od woli banku.
    Millenium kiedyś mi tak zrobiło przy sporo niższej kwocie.

    marekz