  • Data: 2003-07-22 14:27:12
    Temat: Re: Wypłata gotówki za granicą kartą płatniczą?
    Od: Marcin Lubojański <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik podający się za Krzysztof Halasa<k...@d...pm.waw.pl>
    nagryzmolił(a) w news:m34r1f4lgq.fsf@defiant.pm.waw.pl:

    > Zasadniczo to normalny rachunek w Millennium tez jest bezplatny jesli
    > srednie saldo jest jakies tam - niespecjalnie wygorowane.
    > Za wszystko inne juz kasuja ladnie.

    Chyba 500 zł jeśli dobrze pamiętam. Nie mam zamiaru zamrażać 500zł.
    100zł w Inteligo jakoś jeszcze się dało przeboleć, ale więcej - nie przy
    moich zarobkach.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    UWAGA KONKURS!! Wyślij swoją relację i wygraj roczną prenumeratę
    "Podróży". Szczegóły na www.tramping.slask.prv.pl