  • Data: 2003-09-09 19:49:44
    Temat: Re: Wypelnianie druku wpłaty gotówkowej
    Od: "BaLab" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek J" <NOSPAMmarkusj@.interia.pl> napisał w wiadomości
    news:bjjmmd$men$1@news.onet.pl...
    (...)
    > przypadku regulamin stanowiący załącznik do Zarządzenia nr
    > 68 Dyrektora
    > Generalnego Poczty z Trąbką z dnia 26.06.2003r., przy czym
    > dotyczy to tylko
    > nowych wpłat Standard, które idą Elixirem. Jeżeli bank
    > jeszcze rozlicza się
    > przez Sybir, to można nadać zwykłą starą wpłatę.

    Dziękuję za wyjaśnienia. Przynajmniej częściowo rację miała (z tymi
    adresami). No cóż, codziennie wypełniam kilkanaście takich druczków, więc w
    ramach procesu polepszania obsługi klienta przybędzie mi pracy :-(((.

    Mógłbys podesłać mi treść tego zarządzenia - jesli masz w postaci
    elektronicznej - bo na stronach PP ani żadnych innych znaleźć nie umiem :-(.

    Acha, może wiesz, kogo należy zapodać w rubryce "nazwa zleceniodawcy" w
    sytuacji gdy jako nadawca wypełniam blankiet w celu realizacji zapłaty za
    pobraniem?

    Pozdrawiam,
    BaLab