  • Data: 2003-09-09 20:47:07
    Temat: Re: Wypelnianie druku wpłaty gotówkowej
    Od: "Marek J" <NOSPAMmarkusj@.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > > > tak mi kazali u mnie na poczcie robić,
    > >
    > > Boszzzz...
    >
    > A wyjasnię jeszcze z DOP Katowice.

    A ten Ekspert finansowo-pocztowy to niby skąd jest ;-)

    Tego dokładnie nie wiem - to co napisałem dotyczyło danych przelewu jaki już
    dociera na konto, być może poczta ignoruje to co jest wpisane w polu
    "tytułem" na formularzu - jak dostawałem te przelewy to w polu tytułem
    pisało np. "R 12345". Dla wpłaty standard dochodzi jeszcze w czwartej linii
    zwyczajowa metryczka przelewu.

    W każdym razie zaciekawiony zagadnieniem podejmę starania do zdobycia
    odpowiedniej instrukcji technologicznej.

    Pozdrawiam

    Marek