    From: "FeliksB" <c...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wynalazek Eurobanku.
    Date: Wed, 8 Nov 2017 20:07:52 +0100

    news:4tyexjlo75li$.1khuw32mglu5i.dlg@40tude.net...
> [...]
    zne-urzadzenie-kryptograficzne.html

    > "zwykly token" nie jest wystarczajacy, bo nie wiesz co autoryzujesz.
    >
    > Musi miec wlasny wyswietlacz i lacznosc z bankiem, aby ten mogl
    > bezpiecznym kanalem przekaz "przelew do cioci Jadzi 100 zl".
    >
    > J.

    Z Eurobanku mam token na telefonie komórkowym.
    Taki token nie potrzebuje łączności radiowej z bankiem.
    Do zatwierdzenia operacji bank podaje kod na ekranie,
    wpisuję kod do tokena i token wyświetla jaka to operacja,
    jednocześnie wyswietla kod do zatwierdzenia operacji,
    który wpisuję na ekranie. Jeżeli się zgadza to bank wykonuje
    zleconą operację.