  • 1. Data: 2016-01-05 11:33:18
    Temat: Wymiana USD-EURO
    Od: Marvin <n...@s...com>

    Czy któryś z kantorów online pozwala na wymianę euro-usd bez
    przechodzenia przez złotówki i płacenia spreadu 2x?

    Marvin

  • 2. Data: 2016-01-05 11:50:59
    Temat: Re: Wymiana USD-EURO
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marvin" napisał w wiadomości grup
    >Czy któryś z kantorów online pozwala na wymianę euro-usd bez
    >przechodzenia przez złotówki i płacenia spreadu 2x?

    Walutomat ma.

    Ale sprawdz ceny ... moze taniej przez zlotowki.

    Uwaga na zaokraglenia - na tym mozna stracic pare groszy.

    J.

  • 3. Data: 2016-01-05 12:10:28
    Od: Marvin <n...@s...com>

    W dniu 2016-01-05 o 11:50, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Marvin" napisał w wiadomości grup
    >
    > Walutomat ma.
    >
    > Ale sprawdz ceny ... moze taniej przez zlotowki.
    >
    > Uwaga na zaokraglenia - na tym mozna stracic pare groszy.

    Ok. Sprawdziłem na razie Cinkciarza. Hehe. Konwersje USD->Euro robi po
    takich samych kosztach jak w kantorze Aliora dwie operacje przez PLN.
    Znaczy to że de facto jest to operacja przez PLN tyle ze "ukryta".

  • 4. Data: 2016-01-05 21:28:26
    Od: "PatronX.pl" <p...@p...pl>

    http://www.patbank.pl/kantor-internetowy/

  • 5. Data: 2016-01-05 21:47:21
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    cinkciarz, ostatnio wymieniałem USD na CHF, opłacało się, spread jest,
    ale korzystniej niż przez PLN

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2016-01-08 16:34:28
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    W dniu wtorek, 5 stycznia 2016 12:10:19 UTC+1 użytkownik Marvin napisał:

    > Ok. Sprawdziłem na razie Cinkciarza. Hehe. Konwersje USD->Euro robi po
    > takich samych kosztach jak w kantorze Aliora dwie operacje przez PLN.
    > Znaczy to że de facto jest to operacja przez PLN tyle ze "ukryta".

    Sprawdź jeszcze rkantor - twierdzą, że można wymieniać bezpośrednio.

    Michał M

  • 7. Data: 2016-01-08 17:56:12
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    http://www.akcenta.pl/

  • 8. Data: 2016-01-09 15:57:51
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marvin" napisał w wiadomości grup

    Czy któryś z kantorów online pozwala na wymianę euro-usd bez
    przechodzenia przez złotówki i płacenia spreadu 2x?

    Marvin
    Alior kantor -transakcje po crossach, trzeba wlaczyc w ustawieniach, jest
    troche taniej niz przez PLN. Crossy tylko w obrebie glownych walut USD, EUR,
    CHF, GBP. EUR-->USD spawdzone doswiadczalnie