  • Data: 2002-10-06 22:43:27
    Temat: Re: Wy tu chwalicie lukasa, a ja ...
    Od: "Barbara" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:3355.00002a0a.3da0b3de@newsgate.onet.pl...

    > OPERATOR PODAJE CI IDENTYFIKATOR, KTÓRY PÓŹNIEJ POWTARZASZ, WIĘC NIE JEST TO
    > TAKIE OCZYSWISTE KTO SIĘ POMYLIŁ(A NIE MYLI SIĘ TYLKO JEDEN...)
    >
    > PO DRUGIE NIE MUSISZ UDAWAĆ SIĘ DO ODDZIAŁU, PO PROSTY WPISZ DOBRY ID I ZALOGUJ
    > SIĘ PO RAZ PIERWSZY I NADAJ SOBIE HASŁO(SPOSÓB OPISANY W INSTRUKCJI).
    >
    > CZEŚĆ

    A czemu kotku wrzeszczysz? To ma wzmocnic sile Twojej wypowiedzi?
    :(((( Barbara

    PS
    Lukas jest dosc paskudny, szczegolnie ten 'pro'- szachruja na odsetkach i udaja
    wariatow.
    Mam zwykle ekonto i uzywam go tak, jak bank traktuje mnie, jako klientke. Mam blisko
    'marmurek', zatem wplacam tam pieniadze, ktore
    nastepnie przelewam tam, gdzie ich miejsce docelowe.