    From: Stiwi <s...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wspólne konto dla dwojga
    Date: Sat, 21 Apr 2012 02:50:13 -0700 (PDT)

    On Apr 21, 11:12 am, " Adam" <k...@N...gazeta.pl> wrote:
    > Szukam konta dla dwojga, tylko wspólne, nie na zasadzie pełnomocnictwa.
    > Ja mam swoje w mBanku, druga osoba w ING, ale może być jakiś inny wariant.

    Nie wiem jak w mBanku, ale w MultiBanku do MultiMaxa zony moge byc
    jedynie pelnomocnikiem...
    Sprawdz Citibank, tam pomysleli o prawdziwie wspolnym koncie. Tylko
    przy otwarciu pierwszego rachunku trzeba byc wspolnie, pozniej,
    cokolwiek Ty lub druga osoba zrobi (np zalozy rachunek walutowy,
    oszczednosciowy itp) jest automatycznie wspolne. Konto CitiOne masz
    wszystko bezplatnie jesli wplywa na nie 5k miesiecznie lub srednia
    suma srodkow na wszystkich kontach jest 15k. Do tego masz jedna karte,
    ktora mozesz przepiac do rachunku walutowego w EUR jak jedziesz za
    granice w strefie EUR. Mozesz tez ustawic limity transakcji na karcie
    jesli obawiasz sie podlaczenia karty do glownego rachunku.

    Stiwi.