  • 21. Data: 2005-07-01 14:20:42
    Temat: Re: Wpłatomat mBanku we Wrocku - ROTFL
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Nie zapomnij wyprasować banknotów :>

    Nie zapomnę. Za to Ty na drugi raz nie wkładaj do wpłatomatu bankomatów,
    please ;-)))
    Cytuję:

    "Dzisiaj postanowiłem wpłacić gotówkę do mBanku za pomocą ich cuda (Wrocław,
    Tesco na Długiej). Wpłatomat napisał, aby włożyć kupkę *bankomatów* (już
    tutaj
    miałem pewne wątpliwości, gdyby nakazał wkładać po kolei byłoby ok, ale jak
    słusznie podejrzewałem kupka przekracza możliwości techniczne mBanku )."

    przyszłość/ Woody Allen

  • 22. Data: 2005-07-02 15:15:12
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 1 Jul 2005 12:11:02 +0000 (UTC), Malgorzata Lewicka
    <s...@h...pl> napisał(a):

    >Tako rzecze A_Zet:
    >[...]
    >
    > Nie radzę. W opisanym uprzednio przypadku zadzwoniłam na mLinię
    >z komórki i dowiedziałam się, że wpłatomat "powinien być naprawiony
    >4 dni temu".

    Ja zanim pojechalem powtornie, zadzwonilem do kiosku,
    i faktycznie, naprawiony. :-)

    --
    Adek

  • 23. Data: 2005-07-03 10:28:53
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    cd. przygód, ponieważ wczoraj po raz drugi skorzystałem :)

    Przychodzę, wpłatomat sprawny (oczywiście mBoty nadal nie wiedzą, co z gotówką
    -- co za niespodzianka in minus ;>). Wkładam plik banknotów, tym razem znika
    bez problemu... ale po chwili wyjeżdżają wszystkie 20 i 10-tki (grubą kasą nie
    pogardził). Jeszcze raz wrzucam w paszczę -- tym razem wyjeżdża połowa -- czyli
    jak się chce to się da rozpoznać :). Ponownie przekładam -- i ponownie wyjeżdża
    tylko połowa :)) Po 5 przełożeniach szczęśliwie wszystkie banknoty zostały
    połknięte i nawet prawidłowo rozpoznane (szok!).

    Tak nawiasem z tych wszystkich papierków tylko jedna 10-tka faktycznie była
    mocno pogięta -- reszta absolutnie nie odstawała od przeciętnej.

    Coś mi się wydaje, że furory te wynalazki nie zrobią.

  • 24. Data: 2005-07-03 14:30:48
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    radekp<=>alpha.net.pl napisał:
> [...]
    > była mocno pogięta -- reszta absolutnie nie odstawała od przeciętnej.

    > Coś mi się wydaje, że furory te wynalazki nie zrobią.

    "Jak się nie ma, co się lubi, to się lubi, co się ma" ;-) (ale najpierw
    zawsze czyta się instrukcję obsługi maszyny, żeby uniknąć
    "niespodzianek") :P

    K.

  • 25. Data: 2005-07-03 15:07:44
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sun, 03 Jul 2005 16:30:48 +0200, w
    <2...@k...i.jego.ch
    omik>, Krystek
    <k...@p...space.mailbox> napisał(-a):

    > "Jak się nie ma, co się lubi, to się lubi, co się ma" ;-) (ale najpierw
    > zawsze czyta się instrukcję obsługi maszyny, żeby uniknąć
    > "niespodzianek") :P

    Ooo, następny ynteligentny od "ynstrukcji"...

  • 26. Data: 2005-07-03 16:00:26
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    radekp|*|alpha.net.pl napisał:

    > Ooo, następny ynteligentny od "ynstrukcji"...

    No bo nie wyprasowałeś banknotów :P

    K.

  • 27. Data: 2005-07-03 16:09:32
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 3 lipiec 2005 roku,
    kiedy to r...@a...net.pl posłał(a) w świat wiadomość

> [...]
    > tylko połowa :)) Po 5 przełożeniach szczęśliwie wszystkie banknoty zostały
    > połknięte i nawet prawidłowo rozpoznane (szok!).

    Na drugi raz nie żałuj na farbę, bo widzisz, przy tej banknoty się
    sklejają.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 28. Data: 2005-07-03 17:03:41
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sun, 03 Jul 2005 18:00:26 +0200, w
    <d...@k...i.jego.ch
    omik>, Krystek
    <k...@p...space.mailbox> napisał(-a):

    > No bo nie wyprasowałeś banknotów :P

    Ależ wyprasowałem ;)

  • 29. Data: 2005-07-03 17:05:04
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sun, 3 Jul 2005 18:09:32 +0200, w <zvekevh5kn8c$.dlg@vahanara.pl>, Janusz -
    Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl> napisał(-a):

    > Na drugi raz nie żałuj na farbę, bo widzisz, przy tej banknoty się
    > sklejają.

    "10" i "20" były oryginalne :P