  • 11. Data: 2005-06-29 14:17:50
    Temat: Re: Wpłatomat mBanku we Wrocku - ROTFL
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 29 Jun 2005 15:26:19 +0200, w <1uncws6w4y3z7$.dlg@krak.eu.org>, "Krzysztof
    K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org> napisał(-a):

    > W Krakowie AFAIR dopuszczalne jest 30 banknotów.

    Może ten we Wro jest lepsiejszy... ciekawe czy już działa :)

  • 12. Data: 2005-06-29 17:00:07
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    radekp<|>alpha.net.pl napisał:

    > Może ten we Wro jest lepsiejszy... ciekawe czy już działa :)

    Sprawdź na swoim rachunku czy nie obciążyli Cię za naprawę tej maszyny ;-)

    K.

  • 13. Data: 2005-06-30 20:53:05
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tak sobie zajrzałem na forum mBanku, bo trochę zdziwił mnie totalnie olewczy
    stosunek mBanku w w/w temacie

    Polecam lekturę
    http://www.mbank.com.pl/cafe/forum/read.html?f=1&i=7
    01054&t=701054&sr=dd&pn=1

    A ja łudziłem się, że to maks. zajmie im tydzień :))

  • 14. Data: 2005-06-30 20:53:45
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    27 Jun 2005 11:37:39 +0200, w <6...@n...onet.pl>, "S.T."
    <n...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Jaki tam pech, to alergia,
    > tylko teraz wyszło, że również wzajemna ;-)
    Sporo jest tych alergików
    http://www.mbank.com.pl/cafe/forum/read.html?f=1&i=7
    01054&t=701054&sr=dd&pn=1

    Ale teraz obserwujemy wysyp tandety, może to dlatego...

  • 15. Data: 2005-06-30 20:54:58
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 27 Jun 2005 14:22:09 +0200, w
    <i...@4...com>, "r...@a...net.pl"
    <r...@a...net.pl> napisał(-a):

    > Coś mu nie smakowały ;) Następnym razem wypiorę i wyprasuję. Aaa, chyba nie
    > będzie nast. razu :)
    Nie będzie na pewno :))

    "ok, moja historia z 'polknieciem pieniedzy przez wplatomat' wlasnie sie
    skonczyla.. rozpatrzenie mojej reklamacji zajelo (po kilku telefonach z prosba
    o przyszybszone rozpatrzenie) 44 dni - ponad 6 TYGODNI!!!"

  • 16. Data: 2005-07-01 10:25:38
    Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl>

    Tako rzecze r...@a...net.pl:
    > Tak sobie zajrzałem na forum mBanku, bo trochę zdziwił mnie totalnie olewczy
> [...]

    Tia. Ostatnio zapragnęłam skorzystać z wpłatomatu mbankowego w
    warszawskim centrum M1 (wszystkie wpłatomaty stoją w potwornych zadupiach,
    oczywiście). Obsługi mKiosku nie było, wpłatomat był zepsuty, telefon
    na mLinię brzęczał tak straszliwie, że nie dało się z niego
    skorzystać -- no pełen profesjonalizm. Nie wiem, po co ten cyrk,
    IMO mKioski można spokojnie zlikwidować, bo jedyne, co robią, to zły PR.

    Saddie
    --
    saddie
    hell.pl http://aravis.itpp.pl/oaza.jpg

  • 17. Data: 2005-07-01 10:58:36
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 1 Jul 2005 10:25:38 +0000 (UTC), Malgorzata Lewicka
    <s...@h...pl> napisał(a):

> [...]
    >skorzystać -- no pełen profesjonalizm. Nie wiem, po co ten cyrk,
    >IMO mKioski można spokojnie zlikwidować, bo jedyne, co robią, to zły PR.

    To na jakas plaga z tymi wplatomatami wyglada. :-)

    Dzis pojechalem specjalnie do Radzionkowa (mieszkam w Katowicach)
    coby wplacic, a tam to, co wplatomaty lubia najbardziej: 'termianl
    nieczynny'. Dwie panienki nudza sie jak mopsice, moze kurna recznie
    by zaczeli przyjmowac? Przeciez to tansze, i szybsze, pewniejsze itd.
    od tego wplatomatu!

    Nie wiem, czy jechac wieczorem, bo ponoc jakis pan mechanik obiecal,
    ze 'na pewno' do 18:00 naprawi. A przyczyna jak zwykle: zacial sie,
    bo ktos polozyl za duzo pieniedzy na tacce. To sie kurna w pale nie
    miesci, po co takie urzadzenia, skoro panienki nie maja nic do roboty,
    moze by jakas kase robily dla banku? Tylko wyciac dziure w tym
    wplatomacie, zeby mogly od kazdego klienta wrzucic koperte z
    pieniedzmi - wrzucac ze wzgledow bezpieczenstwa, zeby jakis zboj nie
    zabral panienek z utargiem. :-)

    --
    Adek

  • 18. Data: 2005-07-01 12:11:02
    Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl>

    Tako rzecze A_Zet:
    [...]
> [...]
    > od tego wplatomatu!
    >
    > Nie wiem, czy jechac wieczorem, bo ponoc jakis pan mechanik obiecal,

    Nie radzę. W opisanym uprzednio przypadku zadzwoniłam na mLinię
    z komórki i dowiedziałam się, że wpłatomat "powinien być naprawiony
    4 dni temu".

    Saddie

  • 19. Data: 2005-07-01 12:15:48
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Nie radzę. W opisanym uprzednio przypadku zadzwoniłam na mLinię
    > z komórki i dowiedziałam się, że wpłatomat "powinien być naprawiony
    > 4 dni temu".

    Zaczynam nabierać ochoty, żeby wybrać się do tego syfu p.t. Tesco na ulicy
    Długiej we Wrocku i przetestować maszynkę :-))) No chyba, że jeszcze jej nie
    naprawili po ostatniej wizycie Radzia ;-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 20. Data: 2005-07-01 13:56:00
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 1 Jul 2005 14:15:48 +0200, w <da3cc7$m9m$1@news.onet.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > Zaczynam nabierać ochoty, żeby wybrać się do tego syfu p.t. Tesco na ulicy
    > Długiej we Wrocku i przetestować maszynkę :-))) No chyba, że jeszcze jej nie
    > naprawili po ostatniej wizycie Radzia ;-)

    Naprawiony -- ale oczywiście na mLinii nie wiedzą co się stało z gotówką :))

    Nie zapomnij wyprasować banknotów :>