  • Data: 2017-05-04 11:51:48
    Temat: Re: Wplatomat do kantoru?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Odpisujesz nie na temat.
    Ale chciałbym się też dowiedzieć, co jest przyczyną powstania tematu, bo wydaje mi
    się, że jedynie zasada reminescencji.

    > Temat brzmi: jak poza godzinami 10-16 pn.-pt. wpłacić pieniądze (zł lub walutę) na
    citto do IKA?
    Wg mnie jedynie express elixir - alior w nim uczestniczy, ale musi też bank, w którym
    trzymasz kasę - do wyboru milek, wbk, ing, mBąk, neoBank, pko - te podobno 24/7, idea
    (2:00-22:00), bgż (ten kichasty, jedynie pn-pt 6:00-20:00), a także podobno też nieco
    spółdzielczaków (te z BPS lepsze, 24/7, te z SGB kichaste, pn-pt 7:00-18:00).
    Alior odbiera 00:05-23:55, wszystkie dni tygodnia.
    https://www.expresselixir.pl/tabela-dostepnosci/
    Do samodzielnego sprawdzenia to, ile w każdym z tych banków express elixir kosztuje.

    > Co do zwiększonego spreadu potwierdzone? O ile?
    W ostatni weekend kupno/sprzedaż 4,2025-4,2499 - czyli spread ok. 5gr, teraz
    4,2025-4,2294 - spread ok. 3gr.
    Ciekawostka, że zwiększają w weekend, ale w święta (np. teraz majowe) jest normalnie.
    Można sobie zobaczyć na wykresie w ST IKA.