  • Data: 2002-03-08 09:13:08
    Temat: Re: Wpłata gotówkowa w Citi???
    Od: <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Miło spotkać krajana na newsach! Dlaczego to jest prawidłowe? Jak byłem
    > kiedyś winny pieniądze kumplowi to po prostu poszedłem do banku i wpłaciłem
    > na jego konto (PeKao S.A.) i nikogo nie obchodziło czy JA mam tam rachunek.
    > Czy kielecki oddział Citibanku ma jeszcze jakieś osobliwości? Mam tam zamiar
    > założyc konto i może byłoby lepiej wiedzieć zawczasu.
    > Pozdrawiam
    > Marcin

    a witam witam ;-)

    Ogolnie - oddzial bardzo fajny - wyjatkowo fajna obsluga (cala ekipa sp
    handlobanku)

    A dlaczego prawidlowo - bo sie nie petaja ludzie ktorzy chca zaplacic rachunki
    i jak sie tam idzie to gora 1 osobe trzeba przeczekac, a nie tlum ludzi jak
    przed tepsa w dniu platnosci rachunkow ;-)

    --
    JaKi