  • Data: 2002-03-08 09:31:51
    Temat: Re: Wpłata gotówkowa w Citi???
    Od: "Michal Grochala" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    > A dlaczego prawidlowo - bo sie nie petaja ludzie ktorzy chca zaplacic
    rachunki
    > i jak sie tam idzie to gora 1 osobe trzeba przeczekac, a nie tlum ludzi
    jak
    > przed tepsa w dniu platnosci rachunkow ;-)

    Popieram calkowicie - jak ktos ma rachunek do zaplaty to niech placi we
    wlasnym banku, a nie robi tlok normalnym klientom.
    Moj osobisty rekord kolejkowy w Citi (lacznie z dawnymi czasami gdy to byl
    Handlobank) to czterech (slownie 4) klientow - i bylo to w czasach laczenia
    gdy ich bankomaty trafil szlag - a teraz gdy mi sie zdarzy zajrzec do
    odzdzialu (bardzo rzadko co prawda bo i tak wiekszosc sparw zalatwiam przez
    telefon) to albo jestem sam albo widze jeszcze jakas jedna osobe - i
    chcialby zeby tak zostalo.