    From: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wojsko
    Date: Thu, 20 Oct 2005 05:42:28 +0000 (UTC)

    Dnia Wed, 19 Oct 2005 20:27:49 +0200,
    osoba podpisana: trainer <t...@p...org>
    napisała:

    > i tak się zamyka błędne koło - nie udzielają pożyczek, więc nie mają
    > pojęcia o wiarygodności tych ludzi, więc nie udzielają pożyczek....
    > nie pracuję w bankowości, ale patrząc okiem analityka powiem tak:
    > ja bym porównał w jakichś badaniach, jaki będzie status osób które
    Słusznie. Pytanie czy faktycznie tak robią. Nie należy zapominać, że w
    bankach pracują ludzie. Którym się może zwyczajnie ... nie chcieć tego
    robić.
    Bo próbka, czy chcą czy nie, im się powiększa - znajdzie sie zawsze pa
    ru zdesperowanych prowadząch DG którzy kredyt dostaną, inni
    dostaną na podstwie np. obrotów na r-ku itd.
    I odnoszę wrażenie, że coś tam powoli się zmienia. Ale bardzo powoli.

    [..]
    KJ

    EMACS = Each Manual's Audience is Completely Stupified