  • 1. Data: 2010-11-10 07:34:38
    Temat: Re: Wlasciciel KK dodatkowej a BIK ?
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    krzysztofsf pisze:
    > Czy posiadacz KK dodatkowej ma to w jakis sposob zaznaczone w BIK, czy
    > wylacznie posiadacz KK głownej?
    > Od kilku lat moj syn korzysta z KK dodatkowej do mojej glownej i
    > jestem ciekawy, czy w jakis sposob odklada mu sie to jako pozytywna
    > historia, czy jest niewidoczny dla BIK.

    W BIK są informacje o *kredytach*, a kredytobiorcą jesteś Ty. Z tego
    punktu widzenia Twój syn jest nikim i nic o nim w BIKu nie powinno być.
    A poza tym - zamiast gdybać, lepiej po prostu wziąć raport z BIKu i
    sprawdzić. :-)

    --
    MiCHA

  • 3. Data: 2010-11-10 08:17:59
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 10 Lis, 08:34, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:

    > W BIK są informacje o *kredytach*, a kredytobiorcą jesteś Ty.

    Tez tak sadze, ale chcialem sie spytac praktykow.

    > Z tego
    > punktu widzenia Twój syn jest nikim i nic o nim w BIKu nie powinno być.
    > A poza tym - zamiast gdybać, lepiej po prostu wziąć raport z BIKu i
    > sprawdzić. :-)

    To znaczy syn musialby wystepowac.
    Wolalem sie spytac (watpie, zeby mial zaznaczona ta KK) poniewaz sa na
    grupie osoby regularnie sprawdzajace BIK swoj i wspolmalzonkow ,
    majace KK w roznych konfiguracjach.

  • 4. Data: 2010-11-10 08:24:28
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    krzysztofsf <k...@w...pl> writes:

> [...]
    > Od kilku lat moj syn korzysta z KK dodatkowej do mojej glownej i
    > jestem ciekawy, czy w jakis sposob odklada mu sie to jako pozytywna

    Bardzo dawno temu (ok 4lat) WBK wpisało mojego brata (posiadacza karty
    dodatkowej) jako _współkredytobiorce_ co bardzo źle się odbiło na
    załatwianiu przez niego kredytu hipotecznego.
    KJ

    kondensator - kondensatorych - kondensatoremu
    (odmiana słowa "kondensator" według MS Word 6.0)

  • 5. Data: 2010-11-10 09:22:49
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 10 Lis, 09:24, k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote:

    > Bardzo dawno temu (ok 4lat) WBK wpisało mojego brata (posiadacza karty
    > dodatkowej) jako _współkredytobiorce_ co bardzo źle się odbiło na
    > załatwianiu przez niego kredytu hipotecznego.

    Ja slyszalem o przypadkach gdzie pelnomocnik do konta z limitem
    kredytowym byl wpisywany... Generalnie ten caly BIK to smietnik, ja
    wzialem sobie raport w ubieglym tygodniu i jak zwykle sa kwiatki.
    Alior i Toyota ciagle utrzymuja wpis o otwartym rachunku kredytowym po
    wygasnieciu umowy.
    Wlasnie zastanawiam sie jak im pomoc sie ogarnac. Z Aliorem mam juz na
    pienku przy fraudzi karcianym i naliczeniu oplat, wiec to chyba bedzie
    dodatek do UOKiK, ale z Toyota chcialbym zagrac niestandardowy i chyba
    poprosze ich o wydanie karty skoro moj rachunek jest ciagle otwarty ;)

    MK

  • 6. Data: 2010-11-10 12:20:11
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-10 10:22, MK pisze:
> [...]
    > wzialem sobie raport w ubieglym tygodniu i jak zwykle sa kwiatki.
    > Alior i Toyota ciagle utrzymuja wpis o otwartym rachunku kredytowym po

    Czy przypadkiem nie ma w umowie, że mogą usunąć nawet po pół roku?

    --
    animka

  • 7. Data: 2010-11-10 12:53:17
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 10 Lis, 13:20, animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

    > Czy przypadkiem nie ma w umowie, że mogą usunąć nawet po pół roku?

    Nie chodzi nawet o usuniecie, ale o aktualizacje. Rachunek ma status
    otwarty, a umowa wygasla 3 lata temu.

    MK

  • 8. Data: 2010-11-10 14:46:10
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-10 13:53, MK pisze:

    > Nie chodzi nawet o usuniecie, ale o aktualizacje. Rachunek ma status
    > otwarty, a umowa wygasla 3 lata temu.

    Jak nie chcą zaktualizować to udaj się do GIODO. Internetowo też mozesz.

    Mnie w Polbanku chyba oszukiwali, że kartę kredytową i kredyt bezpieczny
    mam zamknięty. Na moim koncie widniało jak wół, że aktywne. Wydrukować
    się tego na ich stronie ni diabła nie dało. Porobiłam więc zrzuty
    ekranu, wydrukowałam wszystko, i z dołączonym pismem zaniosłam już do
    samej Centrali Polbanku. Trafiłam na pracownika kompetentnego, który na
    dodatek nie trzęsie gaciami przed szefami i sprawę szybciutko
    doprowadził do porządku. Wkrótce otrzymałam pismo, że wszystko
    wyczyszczone, BIK też. Nie spieszyło mi się z tym BIK-iem, ale jakiś
    porządek i to szczególnie w banku musi być, no nie? Szczególnie jeśli
    człowiek jest w porzadku i przed terminem pozbędzie się kredytu :-)

    --
    animka

  • 9. Data: 2010-11-10 19:12:22
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 10 Lis, 15:46, animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

    > Jak nie chcą zaktualizować to udaj się do GIODO. Internetowo też mozesz.

    A informacje o statusie rachunku kredytowego to dana osobowa? Jesli
    nie to GIODO chyba nie ma nic do powiedzenia...

    MK

  • 10. Data: 2010-11-10 20:20:14
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-10 20:12, MK pisze:

    > A informacje o statusie rachunku kredytowego to dana osobowa? Jesli
    > nie to GIODO chyba nie ma nic do powiedzenia...

    W BIK-u to się chyba znajduje ta informacja.

    --
    animka