    From: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wkrótce bankructwo Rosji
    Date: Mon, 21 Mar 2022 02:45:24 +0100

    W dniu 2022-03-21 o 00:28, J.F pisze:

    > Na razie ponoc zaplacili
    > https://tass.com/pressreview/1423919
    >
    > A teraz z innej beczki
    > https://dip.org.ua/en/russia/in-russia-instead-of-mc
    donalds-turkish-fried-chickens-may-appear/

    > zamiast McDonalda bedzie cos tureckiego.
    >
    > To Rosji nie stac nawet wymyslec cos wlasnego ...
    >
    > Tak swoja droga ... chrupiaca bułka z karkowka z grilla ... a czemu my
    > nie wymyslimy czegos wlasnego ...

    Co z tego, że coś niecoś utracili. To jest pestka! Zburzyli miasta, pod
    gruzami leżą pewnie już umarli ludzie, także z domu starców. Nie można
    było ich, ani innych wyciągać spod gruzów, ratować, bo zaraz były na
    nich naloty bombowe.Ukraińcy się chwalą ile to spęrztu ruskich
    zniszczyli, ale co z tego jak miasta w gruzach, ludzie pod gruzami.
    Na dodatek ropa i gaz od ruskich gdzieś tam dalej sobie płynie.

    Mam niesmak i przykro mi, chociaż bardzo kibicuję Ukraińcom, że nasz
    rząd nie dba o Polaków, szczegnie chorych. W szpitalach na Polaka dają 6
    czy 9 zł i jedzenie nie nadaje się do jedzenia, a na Ukraińca przyjętego
    przez kogos z Poski- 40 zł na dzień. Panie, które przyjęły Ukraińca
    kupiły sobie drogie pieski rasowe i robią codziennie duże zakupy w
    marketach. Widzi się sporo mkodych Ukraińców, którzy uciekli od wojny.

    https://www.medonet.pl/magazyny/odzywianie-w-chorobi
    e,jedzenie-w-szpitalu-za-6-zl-dziennie--pacjentka-po
    kazala-zdjecia,artykul,39841452.html

    --
    animka