    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wkrótce bankructwo Rosji
    <622ec901$0$471$65785112@news.neostrada.pl> <t0nc3j$ojv$1@gioia.aioe.org>
    <622f7f40$0$493$65785112@news.neostrada.pl> <t0r5iu$oj1$2@gioia.aioe.org>
    <62321a07$0$467$65785112@news.neostrada.pl> <m...@p...waw.pl>
    <6232308f$0$493$65785112@news.neostrada.pl> <m...@p...waw.pl>
    <62325f22$0$466$65785112@news.neostrada.pl> <m...@p...waw.pl>
    <t10ful$1sfp$1@gioia.aioe.org>
    <1...@4...net>
    <62343391$0$481$65785112@news.neostrada.pl>
    <1e8ca9dyacz23.vkwiu4tj2mfw$.dlg@40tude.net>
    <6234ecb2$0$476$65785112@news.neostrada.pl>
    <atjebl4key6k$.3hftw7ywaf6l$.dlg@40tude.net>
    <62358f54$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Sat, 19 Mar 2022 20:33:25 +0100

    cef <c...@i...pl> writes:

    > Naoglądałem się filmów i stąd moja wiedza i putanie -
    > a to jak będzie odpalony jakiś nuklearny ładunek, to on
    > nie będzie zidentyfikowany?

    A jak chciałbyś go zidentyfikować?
    Pocisk balistyczny - można (po zakończeniu fazy lotu z napędem) określić
    mniej-więcej gdzie i kiedy spadnie. I jakiej jest wielkości. Niewiele
    więcej.

    Normalnie, w przypadku ataku większymi siłami tego typu, własne siły
    muszą być w powietrzu (w kosmosie) przed osiągnięciem celów przez siły
    wroga (w przeciwnym przypadku zostaną zniszczone na ziemi lub
    w początkowej fazie lotu). W przypadku ataku pojedynczą głowicą
    termojądrową - nie wiem co by się stało.

    > No wiecie, siedzi taki sztab polityków
    > nad ekranem gdzie przemieszcza się taka plamka
    > i zastanawia się czy odpalić przeciwrakietę czy coś innego zrobić?
    > Tzn czy taka atomówka ma szansę dolecieć?

    Bardzo znaczne szanse.
    BTW tu nie ma wielkiego miejsca na zastanawianie się. Jeśli istnieją
    możliwości obrony przed takim atakiem, to na pewno zostaną wykorzystane.
    Ale zniszczenie małej głowicy nadlatującej z szybkością kilku km/s to
    nie jest łatwe zadanie.
    --
    Krzysztof Hałasa