  • Data: 2006-02-15 17:20:52
    Temat: Re: Wiwat Polbank/Eurobank !!!
    Od: "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    PB napisał(a):
    > Czyżbyś chciał wnieść merytoryczny głos do dyskusji i wyjaśnić, jaki to
    > problem jest z poniższym ustawieniem?

    Nie ma żadnego problemu dopóty, dopóki używasz znaków z zestawu, jaki
    zadeklarowałeś w nagłówku.
    Ty natomiast użyłeś znaków z greckiej strony kodowej czyli ISO-8859-7.
    Jeżeli chcesz takich znaków użyć w polskim usenecie, powinieneś użyć
    unikodu czyli UTF-8 tak, jak to zrobił Maciej Bebenek. Zauważ, że w jego
    poście są zarówno literki polskie jak i greckie i wszystko się ładnie
    wyświetla. Można też Jego post śmiało cytować, ale używając właściwego
    kodowania, a nie tak, jak ty to zrobiłeś, przekodowując na zestaw
    znaków, który greckiego nie obsługuje.

    Prościej już tego nie potrafię napisać. Mam nadzieję, że nawet dla
    nieinformatyka jest to rzecz możliwa do zrozumienia.

    Piotr Hołda
    f o t o . m a s z y n a . p l - http://foto.maszyna.pl