  • Data: 2006-02-15 17:59:54
    Temat: Re: Wiwat Polbank/Eurobank !!!
    Od: "PB" <e...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> napisał(a):

    > U mnie IE nie służy do pisania tekstów, maili czy postów, ale ... jak to
    > bylo z tymi truskawkami?

    Ja tam co prawda nie używam w ogóle IE, ale dla dobra sprawy dam sobie wmówić,
    że piszę za pomoca IE. ;-)
    http://img335.imageshack.us/my.php?image=56hi.gif

    Bo jakby co, to OpenOffice też nie robi z tekstem żadnego problemu.

    > Jakoś nie widać ekranu firefoksa
    Nie widzisz w lewym górnym rogu ikonki z liskiem?

    Nie pozostaje nic innego, jak napisać do Agory, i wyjaśnić w prostych
    żołnierskich słowach, jak informatyk informatykom (albo jak oberadmin
    programistom), że
    http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,0.html
    jest do bani i Prawdziwych Wyjadaczy kłuje w oczy.