  • 71. Data: 2009-08-12 14:06:03
    Temat: Re: Wiarygodność Open Finance
    Od: "Szymon" <x...@o...pl>

    Rozumiem, że google stanowi dla Ciebie źródło informacji biznesowych na
    temat planów strategicznych grup kapitałowych na przykład. Acha...

  • 72. Data: 2009-08-12 14:09:28
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Zbynek Ltd." news:h5ugu8$bn3$1@inews.gazeta.pl

    > Nareszcie ktoś użył głowy i zrozumiale wyjaśnił mi, laikowi, o co w
    > tym chodzi :-)

    Chyba nawet wczoraj miałeś napisane, że OF nie jest bankiem, ale jak widać
    chyba nie chciałeś tego przeczytać bądź zrozumieć

  • 73. Data: 2009-08-12 14:14:37
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Szymon" <x...@o...pl> news:h5ui8r$5bp$1@news.dialog.net.pl

    > Rozumiem, że google stanowi dla Ciebie źródło informacji biznesowych na
    > temat planów strategicznych grup kapitałowych na przykład. Acha...

    1. Poczytaj o netykiecie
    2. Przestań dzielić się z nami swoimi wypocinami bo nie mają one większego
    sensu ani nic nowego do dyskusji po za twoim bełkotem nie wnoszą
    3. Najlepiej zrezygnuj z dostępu do sieci bo do niego nie dorosłeś :)

  • 74. Data: 2009-08-12 14:23:45
    Od: "Szymon" <x...@o...pl>

    > Traktujesz OF jako bank? Pogratulował :)

    A gdzieś to napisałem? ;-)

    > Expander, Finamo itp. również?

    Tak. W biznesie jest tak, że im więcej pośredników tym produkt finalny
    droższy. No ale kto wie - może gdyby Eurobank korzystał z Expandera to
    mielibyśmy 10% na 3M poprzez Ex ;-))

    > Chłopcze zrób pożytek sobie i nam i przestań dzielić się na łamach grupy
    > swoimi (przepraszam) kretyńskimi przemyśleniami, które z rzeczywistością
    > mają niewiele wspólnego.

    Nie musisz przepraszać. Poziom dyskusji widoczny. Czytać nikt nie każe.

    > Ukrytym sensem jest robienie pieniędzy. Proste jak budowa cepa.

    Dając najwyższe oprocentowanie z dodatkowymi pośrednikami. Faktycznie cep.
    To może skoro produkt X kosztuje np. 1000zł to sprzedasz mi go za 500zł za
    pośrednictwem dodatkowych instytucji? Jeśli tak działa biznes to ja chcę i
    10 pośredników, z których każdy powoduje, że produkt jest atrakcyjniejszy
    cenowo niż bez niego ;-))

    > To, że prestiż Noble to mit wiadomo nie od dziś. Jednak jeżeli Ty oceniasz
    > prestiż danej instytucji przez pryzmat tego ile osób założyło u nich
    > lokatę
    > to chyba dalej nie ma czego komentować...

    OK. Teraz skupiamy się i myślimy.
    Teza nr 1 postawiona przed przedmówców: "Noble chce prestiżu i dlatego jest
    OF".
    Teza nr 2: "Prestiż Noble to mit".

    Uhm...

    > A masz świadomość, że tylko w pewnym sensie masz rację? - szczególnie
    > jeżeli
    > mowa o prestiżu w finansach.

    Podaj proszę jeden produkt uznawany za prestiżowy, elitarny, a jednocześnie
    będący masowym. Z jakiejkolwiek dziedziny.

  • 75. Data: 2009-08-12 14:24:29
    Od: "Szymon" <x...@o...pl>

    > I coś z tego wynika Szymciu?

    Że nie byłoby kolejek w Noble. Mit obalony (teza: Gdyby nie OF w Noble
    byłyby kolejki w oddziałach).

  • 76. Data: 2009-08-12 14:28:30
    Od: "Szymon" <x...@o...pl>

    > 1. Jesteś strasznie zakompleksionym człowiekiem :)

    Rozumiem, iż stan mojego jestestwa wpływa na wskaźniki finansowe Noble/OF
    ;-)

    > 2. Żal ci tyłek ściska bo jesteś tym bezrobotnym Kowalskim z 5 stówkami z
    > zasiłku, który chętnie by włożył więcej kasy na optymalną ale nie może bo
    > nie ma. W wyniku tego zalewa grupę swoimi "błyskotliwymi" przemyśleniami,
    > które chyba nie tylko mnie utwierdzają w przekonaniu, że... jesteś
    > kretynem?

    Jeśli jesteś pracownikiem OF to dałeś czadu teraz. OK - obraziłeś mnie. No
    to jeszcze obrzuć mnie innymi epitetami. I co? Prestiż Noble wzrósł? A może
    OF dzięki temu? Ech...

    Jeśli tacy ludzie trzymają oszczędności w Noble to faktycznie - prestiż tego
    banku to mit - tu sie zgadzamy.

  • 77. Data: 2009-08-12 14:37:59
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    schliesky pisze:

    > A OF może bym nie demonizował, oprócz tego, że nie podoba mi się
    > konieczność zgody na przetwarzanie danych przez x podmiotów. Nie chcę
    > później odbierać jeszcze więcej telefonów z ofertą "specjalnie dla
    > mnie".

    Taka "ciekawostka" apropos:
    Mam w EB parędziesiąt k depozytów (lokaty i RO). Dzwoni do mnie pani z
    EB ze "specjalną ofertą dla mnie, o obniżonym oprocentowaniu... bla
    bla...". Pytam czego oprocentowaniu?
    - Kredytów [...]
    - Czy pani ma wgląd w moje konto, w produkty, z których korzystam?
    - Chwileczkę, ... Tak!
    - Czy pani sądzi, że mogę być zainteresowany jakimś waszym kredytem?
    - No... nie...
    - To niech pani przekaże tym, którzy kazali pani do mnie dzwonić, żeby
    puknęli się w głowę i to porządnie. Do widzenia.

    --

    Pzdr.
    bzd.

  • 78. Data: 2009-08-12 14:42:34
    Od: BK <b...@g...com>

    On Aug 12, 4:23 pm, "Szymon" <x...@o...pl> wrote:

    > A gdzieś to napisałem? ;-)

    > Tak. W biznesie jest tak, że im więcej pośredników tym produkt finalny
    > droższy. No ale kto wie - może gdyby Eurobank korzystał z Expandera to
    > mielibyśmy 10% na 3M poprzez Ex ;-))

    Tylko wez sie zastanow nad prostym faktem, ze posrednik nie zawsze
    musi byc "kolejnym" posrednikiem, moze byc posrednikiem alternatywnym.
    Budowa kanalow dystrybucji banku kosztuje - czy to sa placowki, czy to
    telefon, czy to internet. Jesli bank ma moce przerobowe X, a
    potrzebuje lub moze sprzedac lokat na X razy 100, to czasami
    skorzystanie z posrednika, ktory dorzuci mocy przerobowych 99 razy X
    nie ma wplywu na koszty koncowe - po prostu zamiast pokrywac koszty
    zwiekszenia wlasnych mocy pokrywa sie koszty outsorcingu.

  • 79. Data: 2009-08-12 14:54:39
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "bzdreg" <news:h5uk8r$52d$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > - To niech pani przekaże tym, którzy kazali pani do mnie dzwonić, żeby
    > puknęli się w głowę i to porządnie. Do widzenia.

    :) respect!

  • 80. Data: 2009-08-12 15:33:46
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Valdi.Pavlack napisał(a) :
    > "Zbynek Ltd." news:h5ugu8$bn3$1@inews.gazeta.pl

    > Chyba nawet wczoraj miałeś napisane, że OF nie jest bankiem,

    Chyba miałem napisane. Sam to napisałem. Spójrz do pierwszego listu.

    > ale jak widać
    > chyba nie chciałeś tego przeczytać bądź zrozumieć

    Chyba więc nie zrozumiałeś pierwszego listu. Czytanie ze
    zrozumieniem się kłania.

    I o co ten cały zamęt? O to, że nie jest wszystko jasno napisane.
    Trzeba się doszukiwać i dysponować choćby minimalną wiedzą, jak to
    działa i dlaczego. Żeby założyć zwykłą lokatę już nie można być
    laikiem. W dobie różnych "agencji" bankowych znikających razem z
    gotówką już nie można iść do pierwszego lepszego okienka kasowego
    "na mieście", nad którym jest napisane "wpłaty, przelewy z opłatą
    mniejszą niż na poczcie".
    I tym bardziej wierzyć każdemu nie będącemu bankiem, więc tym
    bardziej bez zabezpieczenia BankFundGwar, na słowo, że zaopiekuje
    się i pomnoży moje fundusze.

    Posiadając lokatę, jakoś nie paliłeś się do wyjaśnień, p... tylko
    głupoty o samozadowoleniu :-P klientów.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E