  • Data: 2012-10-30 18:29:51
    Temat: Re: Wejscie EURO ... co z oszczednosciami
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "witek" k6ovgl$bnr$...@d...me

    > ktore moznaby dodrukowac w razie potrzeby.

    Jak kiedyś drukowano tony makulatury, którą zatykano potrzeby
    Tygrysów Azjatyckich, tak teraz będą tony makulatury drukowane
    na potrzeby Europy i Ameryki -- jakże dotkniętej wojnami z Arabami...
    Wojnami, które są konsekwencją wspierania Arabów w walce przeciwko
    komunistom... Walce, która zaistniała (jako zimna wojna) po dziwnym
    zakończeniu II wojny światowej, która była zwykła kontynuacja źle
    zakończonej I wojny światowej, czyli wojny religijnej, w której
    muzułmanie, prawosławni i zachodni chrześcijanie rżnęli się
    w imię jedynego Boga...

    BTW -- kto z Was wie, ile razy Kijów zmieniał swego pana,
    gdy padała carska Rosja... A pytam w kontekście obecnej
    szopki wyborczej...

    -=-

    Za problemy wojenne zapłacą najbiedniejsi -- przepraszam, jeśli kogoś z Was ranię. :)
    Ja przynajmniej zostałem odarty ze złudzeń -- za sprawą Kościoła, wiele lat temu. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'