  • 1. Data: 2004-02-07 15:07:03
    Temat: Re: Wedrowka ludow mBank -> VWBd.
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f127.n480.z2.fidonet.org>

    Hello All!

    06 Feb 04 19:41, ~ pisal do All:

    > Inteligo pozbyło się 50tys. klientów za których płaciło 100zl
    > od sztuki ! Policz ile stracili na wyczyszczeniu tej bazy ;) Wydaje mi
    > sie, że co najmniej takie same porządki sa potrzebne w mBanku ;-))

    aha! ...i _najlepszym pomysłem "nowej strategii"_ było wprowadzenie .5zł opłat
    za przelewy... ? :)))))

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-

  • 2. Data: 2004-02-08 11:41:44
    Od: "~" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Mariusz Mroczkowski" napisał:

    > 06 Feb 04 19:41, ~ pisal do All:

    > aha! ...i _najlepszym pomysłem "nowej strategii"_ było wprowadzenie .5zł opłat
    > za przelewy... ? :)))))

    Ktoś w BRE podjął taką decyzję i to on dysponuje danymi na podstawie których
    zdecydowano tak a nie inaczej. Mnie ta decyzja jest obojętna. Być może to nie
    jest najlepsze rozwiązanie, ale któż to wie... czas pokaże. Nie należy też
    zapominać, ze to jest decyzja podjęta w określonych okolicznościach - chodzi o
    akutualna sytuację Commerzbanku.
    Nie mniej jednak uważam, że za jakiś czas __może__ się okazać, że ta decyzja
    była trafna. Jeśli konkurencja (z tego segmentu) także wprowadzi płatne
    przelewy.... Wcale bym się nie zdziwił gdyby Lukas, VW wprowadzili takie
    opłaty.
    Pożyjemy zobaczymy ;-)

    --
    Witek