    From: Adam <d...@t...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wczesniejsze wplaty na rachunek do spłaty kredytu
    Date: Tue, 26 Sep 2006 11:46:41 +0200

    Dnia Mon, 25 Sep 2006 16:04:28 +0200, Pawel napisał(a):

    > Nie znam się za bardzo na kredytach .. a moim jedynym kredytem jest
    > kredyt studencki ktory od jakiegos czasu splacam ....
    > Na zawiadomieniach o splacie widze numer rachunku do splaty kredytu ...
    >
    > Moje pytanie: Co się stanie gdybym jakies "nadwyżki" kasy tam wpłacał ??
    > Rozumiem że kapitał do spłaty się zmniejszy a co z ratami kolejnymi ?
    > Bank będzie pobierał mi pieniądze jak co miesiąc czy może kolejna spłata
    > się opóxni albo będzie mniejsza ?
    >
    > Dzieki z gory ...
    > Pawel

    Musisz zapytać w banku bo to już zależy od tego gdzie masz ten kredyt - w
    różnych bankach różnie to rozwiązują.

    Swoją drogą nie widzę ekonomicznego sensu nadpłacania kredytu, który jest
    bardzo nisko oprocentowany - to już lepiej owe nadwyżki wpłacać na jakieś
    konto typu emax+ w Mbanku czy ing oko czy jakoś tak. No chyba, że jak
    najszybciej chcesz spłacić kredyt bo blokuje Ci on zdolność do uzyskania
    kolejnego.

    Adam