  • Data: 2003-12-12 22:13:37
    Temat: Re: Wcześniejsza spłata kredytu [hipotecznego]
    Od: "Charczenko" <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jaro <i...@t...pl> napisał(a):

    > POMOZCIE mi wybrac bankw ktorym w normalny sposob bedzie rozliczana
    > wczesniejsza splata kredytu.

    Kredyt Bank. Wczesniejsza splata jest naprawde bezplatna (w odroznieniu od
    klamliwej reklamy BPH ktora - zauwaz - mowi o bezplatnosci wczesniejszych
    splat co jest wierutna bzdura) i pozwala splacac wczesniej dowolne kwoty -
    nawet 0,01 PLN. Splata wieksza niz wynikajaca z harmonogramu splat
    automatycznie zaliczana jest jako wczesniejsza splata kapitalu dzieki czemu
    odsetki liczone sa tylko o i wylacznie od aktualnie wykorzystywanej kwoty
    kredytu. Obecnie wczesniejsza czesciowa i calosciowa splata kredytu wedlug
    tabeli prowizji i oplat jest bezplatna ale jesli planujesz kredyt w KB radze
    Ci zrobic tak jak ja - domagaj sie wpisania zapisu o bezplatnosci
    wczesniejszych splat zywym tekstem do umowy.

    Pozdrowienia
    Charczenko