eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki"Wciśnięcie" karty kredytowej osobie starszej - gdzie się poskarżyć, jakich argumentów użyć - prośba o radę. › Re: "Wciśnięcie" karty kredytowej osobie starszej - gdzie się poskarżyć, jakich argumentów użyć - prośba o radę.
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: "Wciśnięcie" karty kredytowej osobie starszej - gdzie się
    poskarżyć, jakich argumentów użyć - prośba o radę.
    Date: Wed, 5 Dec 2012 12:45:16 +0100

    "RobertS" k9j1ku$72g$...@n...icpnet.pl

    > IMHO nie ma sensu składać reklamacji, wysyłać pism itp...co
    > chcecie osiągnąć? nikt pracownika do odpowiedzialności nie
    > pociągnie, gdyż pewnie miał takie wytyczne (realizacja targetu
    > sprzedażowego) ponieśliście jakieś wymierne straty?

    A nie ponieśli? Uważasz, że nie ponieśli? Sam fakt pisania
    o tym -- jest stratą. Tym razem zdążyli na czas, ale kolejnym
    razem może być gorzej. Ja za brak swej spostrzegawczości
    i zapobiegliwości zapłaciłem niechcianymi ubezpieczeniami,
    o czym pisze w osobnym wątku.

    "Eneuel Leszek Ciszewski" k9js2q$31v$...@n...news.atman.pl

    Gdy woziłem matkę po bankach spotkałem na drodze jakiegoś ,,rajdowca''.

    Choć ów kierowca nie spowodował wypadku, jednak narozrabiał. Sam fakt
    niepotrzebnego zajmowania czyjejś uwagi czyni stratę!!!!

    Zobacz, jak ludzie reaguja na niepotrzebne reklamy -- choćby tu,

    "Jasio" k9kj7a$n63$...@n...news.atman.pl

    na grupie. A co w tych reklamach jest złego? Strata czasu
    i wiązanie uwagi.

    Czytanie niechcianych reklam uważamy za stratę, a łażenie do
    banku nie jest stratą? Zastanów się chwilę nad tym, co napisałeś.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'