    From: "Marcin Sz." <m...@n...poczta.fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wchodzenie na strony bankow
    Date: Thu, 23 Dec 2004 14:31:34 +0100

    Dnia 23-12-2004 13:39, Użytkownik z...@p...onet.pl napisał:

    > Masz może pod ręką linka, gdzie można poczytać coś bardziej konkretnego nt.
    > porównania stopnia bezpieczeństwa obu przeglądarek?
    > Jak dotychczas spotykam się jedynie z zachwytami nad ff, nie popartymi żadnymi
    > dowodami jakoby Firefox jest, na razie, najbezpieczniejszym dla obsługi ebanków.

    www.secunia.com
    U góry strony jest o IE, FF i Operze
    Z bardziej subiektywnych dowodów - od kiedy zacząłem używać
    (naprzemiennie) Opery i FF bardzo rzadko udaje mi się znaleźć jakieś
    podejrzane rzeczy Adawerem (program do wykrywania m.in. programów
    szpiegowskich).

    > Z linku jaki podałeś wyżej wynika, że jednak nadal przeważa IE6. Szkoda, że
    > brak jest tam Firefoxa; nie wiem czy można go identyfikować z Mozillą ?

    Między innymi. Przypuszczam, że sumuje wyniki wszystkiego opartego na
    silniki Gecko minus oddzielnie liczone Nescapy 6 i 7. Przy okazji,
    poniżej statystyk jest pewne istotne zastrzezenie. Jakże chciałbym
    widzieć podobne przy wynikach sondaży poparcia dla partii...

    Pozdrawiam,

    M.