eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWLAMANIE DO MOJEGO KONTA - ZNANY WIELKI BANK !!! Co robic??? › Re: WLAMANIE DO MOJEGO KONTA - ZNANY WIELKI BANK !!! Co robic???
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Zenek" <z...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: WLAMANIE DO MOJEGO KONTA - ZNANY WIELKI BANK !!! Co robic???
    Date: Mon, 27 Oct 2014 17:14:08 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 36
    Message-ID: <m2lqvb$s97$1@node2.news.atman.pl>
    References: <9...@g...com>
    <m2jh24$6qa$1@sunflower.man.poznan.pl>
    <544e5834$0$11145$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-72-195-220.dynamic.chello.pl
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1414426411 28967 89.72.195.220 (27 Oct 2014 16:13:31
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 27 Oct 2014 16:13:31 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Antivirus: avast! (VPS 141026-1, 2014-10-26), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:606501
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:544e5834$0$11145$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "RobertS" napisał w wiadomości
    >>> CO MAM ROBIC?
    >>DB?
    >>napisz reklamację, nie ma co panikować, takie sytuacje się zdarzają
    >
    > Tak jest.
    >
    >>+ zastrzeż kartę z kodami!
    >
    > Jest sens ?
    > Platnosc prawdopodobnie byla bez tego kodu, co powinno wystarczyc do
    > reklamacji.
    >
    > Dobre jest tu PKO BP/inteligo - karty sa zdrapkami, bank mowi za kod
    > podano ... ale ktory, bo widac ktore jeszcze nie zdrapane i nie widoczne.
    > I juz klient ma lepsza pozycje.
    >
    > J.
    >

    Moje wrażenie jest takie, że pytający chce uzyskać jak najwięcej informacji
    jak przekręcić innych na taki numer a nie co zrobić w takim przypadku.
    Gdyby coś takiego zaistniało, to pierwsze kroki zawsze do banku, a nie na
    grupy dyskusyjne.

    Zenek



    ---
    Ta wiadomosc e-mail jest wolna od wirusow i zlosliwego oprogramowania, poniewaz
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.
    http://www.avast.com

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1