  • 11. Data: 2003-07-09 13:52:37
    Temat: Re: W mbanku stopy w dół :-(
    Od: "MarBad" <m...@o...pl>

    Ja sie skusilem na Dominet...
    Polecac narazie nie polecam bo sam nie wiem co z tego wyjdzie, ale jestem
    optymista.
    MarBad
    "BM" <m...@f...math.put.poznan.pl> wrote in message
    > Z Pekao S.A. uciekłem do mBanku, kiedy oprocentowanie w tym pierwszym
    spadło poniżej 4%.
    > Teraz pozostanie mi chyba tylko podejrzany Dominet....
    >
    > Oprocentowanie kuszące, tylko dlaczego na myśl o przeniesieniu tam
    pieniędzy zaczyna mi
    > migać w głowie mała, pomarańczowa lampka alarmowa?
    >
    > pozdrawiam
    > BM
    >
    > Użytkownik "Radoslaw Dabrowski" <r...@f...pl> napisał w wiadomości
    land.pl...

  • 12. Data: 2003-07-09 17:19:58
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Piotr Solarz wrote:
    > Ciekawe czy zmieni się strona
    > http://www.mbank.com.pl/oferta/emax/porownanie.html :-)

    Na razie się nie zmieniła. Już od jakiegoś czasu się tak ośmieszają, a
    nikt nie kiwnął palcem. Może trzeba do nich napisać?
    Szczególnie mnie rozbawił ten banner (jest obok tabeli):
    http://www.mbank.com.pl/images/banner/wnioemax180x15
    0.gif

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 13. Data: 2003-07-09 20:04:12
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On 9 Jul 2003 15:05:55 +0200, t...@p...onet.pl wrote:

    >I jeszcze jedno jest ciekawe. Czy obniżą oprocentowanie kredytów. Jest ono
    >określane przez Prezesa a nie przez wskażniki rynku międzybankowego. Tensor1

    to juz kolejna obnizka %% podczas ktorej kredyt ani drgnal

    G.

  • 14. Data: 2003-07-09 21:16:04
    Od: Marcin Kozłowski <s...@U...pl>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > to juz kolejna obnizka %% podczas ktorej kredyt ani drgnal

    no wlasnie !!
    mBank robi caraz wieksza roznic miedzy %% na koncie a %% kredytu :(

    SirmarK

  • 15. Data: 2003-07-10 13:59:01
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Marcin Kozłowski" <s...@U...pl> napisał:

    > no wlasnie !!
    > mBank robi caraz wieksza roznic miedzy %% na koncie a %% kredytu :(

    W multi kredyty zawsze tanieją razem z depozytami ;P

  • 16. Data: 2003-07-10 14:07:25
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Thu, 10 Jul 2003 15:59:01 +0200, Witek <w...@p...onet.fi> napisał:

    > W multi kredyty zawsze tanieją razem z depozytami ;P

    Jakos oprocentowanie mojej KK wcale nie chce zmalec
    ;-(

    M.

  • 17. Data: 2003-07-10 14:22:57
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@u...to.komorka.org> napisał:
    > Jakos oprocentowanie mojej KK wcale nie chce zmalec
    > ;-(

    Hehe ;) a co zadłużasz się KK ? ;P

  • 18. Data: 2003-07-10 23:02:12
    Od: "MarekZ" <m...@W...CIAkrakow.CHAJpl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości

    > W multi kredyty zawsze tanieją razem z depozytami ;P

    Niestety nie jest to prawda. W przypadku WWJ dwom ostatnim obnizkom
    oprocentowania depozytow nie towarzyszyly obnizki oprocentowania planu
    finansowego. Czy bedzie tak samo po raz trzeci - ciekawe. Zaczynam byc lekko
    zniechecony do BRE. Choc produkt (WWJ) jest bardzo dobry.

    marekz

  • 19. Data: 2003-07-11 08:28:20
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> wrote in message

    > to juz kolejna obnizka %% podczas ktorej kredyt ani drgnal

    Wiesz, jak zalozyli sobie, ze osiagnal rentownosc w ciagu
    tego-roku-najpozniej-przyszlego to trzeba ten cel zrealizowac. Ciekawe co na
    to zaslepieni piewcy boskosci mBanku.

  • 20. Data: 2003-07-12 12:03:51
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl> skribis:

    >rachunku eKONTO i izzyKONTO do 3,00%, lokaty a vista eMAX do 3,90%,
    >rachunku mBIZNES Konto do 3,00%

    czyzby szli w slady ynteligo?

    na szczescie ja mam 'konto' w firmie ubezpieczeniowej oprocentowane 5% :)

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Bezplatny e-book: http://www.arystoteles.pl/ (na dole po prawej)
    Network Marketing Forum (o MLM): http://www.arystoteles.pl/nmf/