  • 1. Data: 2004-02-12 19:58:41
    Temat: W którym banku konto dla Juniora
    Od: "Wito" <e...@p...onet.pl>

    Witam!
    Chciałbym założyć konto dla syna (18 lat),który bank polecilibyście i dlaczego.
    Dziękuję i pozdrawiam.

    Wito

  • 2. Data: 2004-02-12 20:18:26
    Temat: Re: W którym banku konto dla Juniora
    Od: Glenn <g...@b...pl>

    Wito wrote:

    > Witam!
    > Chciałbym założyć konto dla syna (18 lat),który bank polecilibyście i dlaczego.
    > Dziękuję i pozdrawiam.

    Jak ma 18, to już sam sobie może założyć. I to wszędzie.

  • 3. Data: 2004-02-12 20:44:27
    Od: "Wito" <e...@p...onet.pl>

    > Jak ma 18, to już sam sobie może założyć. I to wszędzie.

    Nie pytałem czy może sobie założyć?, tylko, który polecacie. A założyć sam
    chyba jeszcze nie może, gdyż nie pracuje i nie ma stałych dochodów.

  • 4. Data: 2004-02-12 20:53:07
    Od: "Michał Witkowski" <m...@N...pl>

    Użytkownik "Wito" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie pytałem czy może sobie założyć?, tylko, który polecacie. A założyć sam
    > chyba jeszcze nie może, gdyż nie pracuje i nie ma stałych dochodów.

    Ja jak mialem 18 lat to mialem konta w 5 bankach ;) i tez nigdzie nie
    pracowalem :P

    --
    Pozdrawiam, Michal Witkowski
    Usun NOSPAM z adresu

  • 5. Data: 2004-02-12 20:54:23
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Wito" <e...@p...onet.pl> wrote in message
    > Nie pytałem czy może sobie założyć?, tylko, który polecacie. A założyć sam
    > chyba jeszcze nie może, gdyż nie pracuje i nie ma stałych dochodów.

    A wlasnie ze moze. Nie wszystkie banki i nie na wszystkie konta wymagaja
    stalych wplywow.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 6. Data: 2004-02-12 20:58:44
    Od: Glenn <g...@b...pl>

    Wito wrote:

    > Nie pytałem czy może sobie założyć?, tylko, który polecacie.

    nie podałeś żadnych kryteriów. Bez tego nie da się nic sensownie doradzić.

    >A założyć sam
    > chyba jeszcze nie może, gdyż nie pracuje i nie ma stałych dochodów.

    Owszem może. Brak dochodów nie ma tu nic do rzeczy. Na dodatek to on
    musi sobie założyć konto. Ty nie możesz założyć konta dorosłemu synowi
    choćbyś chciał ;-)

  • 7. Data: 2004-02-12 22:07:39
    Od: "sp9lwh" <s...@a...pl>

    > Chciałbym założyć konto dla syna (18 lat),który bank polecilibyście i
    dlaczego.
    > Dziękuję i pozdrawiam.

    Najbliższy, lub ten sam w którym Ty masz konto.
    Jak się nauczy korzystać z usług bankowych i będzie miał potrzeby bankowe
    (będzie miał znaczne dochody) to sobie zmieni na inny

  • 8. Data: 2004-02-13 13:34:47
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    > Nie pytałem czy może sobie założyć?, tylko, który polecacie. A założyć sam
    > chyba jeszcze nie może, gdyż nie pracuje i nie ma stałych dochodów.
    >
    > --
    To nie szkodzi. W mBanku, Inteligo i Lukasie (ekonto) oraz kilku innych
    można założyć bez stałych dochodów i wpływów. Wystarczy dowód osobisty.

  • 9. Data: 2004-02-13 16:05:18
    Od: devnull <d...@n...net>

    On 12 Feb 2004 21:44:27 +0100, "Wito" <e...@p...onet.pl> wrote:

    >Nie pytałem czy może sobie założyć?, tylko, który polecacie. A założyć sam
    >chyba jeszcze nie może, gdyż nie pracuje i nie ma stałych dochodów.

    W takim razie to http://www.vwbankdirect.pl bedzie dla niego najlepsze m.in.
    dlatego, ze jest najtansze.

  • 10. Data: 2004-02-13 18:15:12
    Od: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl>

    Ja swojemu dzieciakowi założyłem w PKOSA.
    Bo było oddzielne konto nie przywiązywane do kont rodziców. Nie
    wymagaliżadnych zaświadczeń o wpłatach,
    a jedynie oświadczenia, ze kontobędzie zasilane.

    Obecnie jest ono równiez dostepne z internetu.

    W innych bakach chcą konto przywiązywac do konta rodziców i żądają
    oświadczeń od rodziców, ze pokryją - w razie czego - debet.