  • Data: 2006-06-03 14:31:32
    Temat: Re: W jaki sposób banki zarabiają na KK?
    Od: zbig <z...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    PshemeK napisał(a):

    > Część z nich - z tego co zauważyłem - jest po to, żeby ich właściciele
    > mogli narzekać, że hipermarkety ich wyniszczają. To są głównie te, w
    > których towar gorszy gatunkowo nawet od tego w hipermarkecie kosztuje
    > znacznie więcej, a obsługa wygląda i zachowuje się jakby pracowali za karę.

    znak czasów,
    jak za 10 lat jakaś firma logistyczna wpadnie na taki model zakupów:
    wypełniasz przez net formularz co chcesz kupić, płacisz kartą, dostajesz
    info że pod twoim domem dostawa będzie o 19:15
    to okaze sie hipermarkety były super pracodawcą utrzymującym tysiące
    rodzin a teraz jest niszczony przez obcy kapitał