  • 11. Data: 2002-04-10 14:44:58
    Temat: Re: W co zainwestować 100000zł
    Od: "RURB" <r...@s...cz>

    Użytkownik "WACLAF" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:a91evn$c5q$1@news.tpi.pl...
    > Mam 100000 zł co proponujecie

    Jeżeli na jakeś 10-20 lat to może jakaś działka budowlana w perspektywicznym
    terenie (okolice warszawy, brak kanalizacji i dróg utwardzonych itp.).
    Jeżeli na rok lub kilka lat to może obligacje rządowe.
    Jak na kilka dni lub miesięcy to chyba lokata lub ror.
    Robert

  • 12. Data: 2002-04-10 14:52:04
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik <b...@p...onet.pl>

    > Ja chętnie zainwestuję w Ciebie. Moje dotychczasowe inwestycje obarczone
    były
    > wysokimi kosztami operacyjnymi, ponadto bez przerwy zgłaszały
    > niedofinansowanie :)
    >
    > Edgar

    Hmmm - masz konkurenta - Grześ też chce we mnie zainwestować - czym go
    przebijasz ?

    Ja koszty operacyjne pokrywam we własnym zakresie, a nawet generuję nadwyżki
    finansowe (oczywiście pożytkowane ustawicznie na przyjemności).

  • 13. Data: 2002-04-10 14:53:05
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "Grzegorz"

    > Ja, ja, ja, wybierz mnie ;-))
    >
    > Grzegorz

    A co oferujesz w zamian za wybranie Ciebie ? Masz jakies refenercje odnośnie
    zwrotu z inwestycji ?

  • 14. Data: 2002-04-10 16:37:39
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > A co oferujesz w zamian za wybranie Ciebie ? Masz jakies refenercje odnośnie
    > zwrotu z inwestycji

    Nie mam co prawda referencji co do zwrotu inwestycji, ale mam określone preferencje
    co do
    wkładu własnego ;-)
    I są one zgodne z oczekiwaniami większości społeczeństwa, tzn. oczywiście chodzi o
    zysk.
    Ponieważ sama napisałaś, że generujesz nadwyżki i wydajesz je na "ustawiczne
    przyjemności"
    to myślę, że spokojnie byśmy się dogadali i wspólnymi siłami połączyli przyjemne z
    pożytecznym ;-)))
    Pomyśl jaki potencjał ma dwoje ludzi generujących nadwyżki przy... tj. finansowe
    oczywiście i ile można zdziałać łącząc sie wspólnym interesem.Finansowym oczywiście
    ;-)))), przecież to jasne.
    Grzegorz

  • 15. Data: 2002-04-11 07:49:15
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał

> [...]
    > wkładu własnego ;-)
    > I są one zgodne z oczekiwaniami większości społeczeństwa, tzn. oczywiście

    Tzn jakiej Twoim zdaniem większość spoleczeństwa oczekuje stopy zwrotu ? :-)

> [...]
    "ustawiczne przyjemności"
    > to myślę, że spokojnie byśmy się dogadali i wspólnymi siłami połączyli

    Znaczy generowanie i wydawanie ? To zrozumiałe - w tym celu tworzone są
    przecież alianse finansowe .... Ja mogę nawet wziąść na siebei to
    upłynnianie nadwyzek ... niech juz będzie że będę miała większy wklad
    pracy - skoro Ty występujesz jako inwestor - to ja mogę zwięszyć wysiłek i
    pracowac więcej....

    Taak :-)))

  • 16. Data: 2002-04-11 07:57:18
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > ale mam określone preferencje co do
    > wkładu własnego ;-)

    Lubisz gazele, słonice, myszki ????
    Lubisz "w siedmiu smakach na żyrandolu" ?????:-))))
    A ta Kasia to wogóle atrakcyjna jest ?????,
    bo stara i wyeksploatowana mam nadzieję, że nie jest
    :-)

  • 17. Data: 2002-04-11 08:00:40
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > Mam 100000 zł co proponujecie
    > Interesuje mnie zysk bez ryzyka

    Nie ma inwestycji bez ryzyka

    Ty to możesz co najwyżej odłożyć na później mając nadzieję na niewielką
    stratę względem inflacji
    Z taką kwotą jesteś mile widzianym kandydatem na lokatę negocjowaną w każdym
    banku.
    Przejdź się po "swoich". Od VIP PKO BP zacznij.Warto.
    Nie licz, że z przypadkowych obligów będziesz miał więcej

  • 18. Data: 2002-04-11 08:14:16
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "inkoguto" <p...@b...pl>

    No comments ... Nie lubie jak mnie ktoś obraża. I chyba nikt nie lubi, jak
    myślisz ?

  • 19. Data: 2002-04-11 08:16:18
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Znaczy generowanie i wydawanie ? To zrozumiałe - w tym celu tworzone są
    > przecież alianse finansowe .... Ja mogę nawet wziąść na siebie to
    > upłynnianie nadwyzek ...

    Ech... Kobiety...
    ;-)
    Grzegorz

  • 20. Data: 2002-04-11 08:35:20
    Od: "b2d2" <m...@g...pl>

    In article <a91evn$c5q$1@news.tpi.pl> , "WACLAF" <s...@g...pl> wrote:

    > Mam 100000 zł co proponujecie
    > Interesuje mnie zysk bez ryzyka
    > Z góry dzieki za podpowiedzi
    > WACLAF

    Że się wtrącę, polecam fundusz inwestycyjny rynku pieniężnego

    Pinio
    --
    "Bo jak się człowiek przejmie rolą sam pan wisz
    to zaraz plecy go rozbolą albo krzyż..."