eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiW 2015 r. świadczenia cashback będą opodatkowane ryczałtem › Re: W 2015 r. świadczenia cashback będą opodatkowane ryczałtem
  • Data: 2014-05-15 21:37:12
    Temat: Re: W 2015 r. świadczenia cashback będą opodatkowane ryczałtem
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-14 19:33, RobertS pisze:
    > jeżeli w iluś bankach prowadzenie konta kosztuje 10 zł a dostaniesz to
    > samo za 0 zł to może zostać traktowane jako nieodpłatne świadczenie

    Wyborna logika :-)
    Jeśli iluś bankom nie wystarcza zarobek z obracania naszymi pieniędzmi i
    jeszcze wyciągają swoją paskudną rękę po opłatę za konto to znaczy że
    wyłudzają pieniądze, okradają nas.
    Wystarczająco logiczne porównanie? :-)
    Wiem... Stołek nakazuje widzieć normę w zupełnie innym miejscu.
    Taka opinioTFUUUrczość. :-)