  • 21. Data: 2005-08-04 11:38:08
    Temat: Re: Visa Classic???
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Thu, 04 Aug 2005 13:09:32 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

> [...]
    .html#zloty
    > Dziwne, żeby na stronie, z kartami do ekonta pisali o VG wydawanej do
    > emaksa, nie sądzisz?

    To Ty ciągle do emaxa pijesz. Ja cały czas mówię o jakielkolwiek debetowej
    Gold.

    > Zwracam uwagę, że tam visy gold debetowej do ekonta też nie ma. Nie
    > zastanowiło CIę to ?

    Nie. Jako klient, który nadział się na skrócone info o Goldzie i klika
    linka "inne opłaty", aby poznać wszystkie opłaty związane z kartą, a tam
    widzi, że Gold jest tylko kredytowy, mogę się zastanawiać tylko i wyłącznie
    nad głupotą mPracowników.

    --
    Michal Dabrowski
    d...@S...pl

  • 22. Data: 2005-08-04 11:38:38
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Michał Dąbrowski wrote:
    [...]

    > Nie. Jako klient, który nadział się na skrócone info o Goldzie i klika
    > linka "inne opłaty", aby poznać wszystkie opłaty związane z kartą, a tam

    Ale już do pełnej tabeli opłat nie chciało Ci się zajrzeć :-(
    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y

  • 23. Data: 2005-08-04 11:39:17
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Thu, 4 Aug 2005 13:12:29 +0200, Bogdan B. napisał(a):

    > A to przepraszam - ja pisałem o tym co istnieje w przyrodzie a nie o TOiP

    taka karta bez TOiPU i w związku z tym zapewne bez umowy, ale dająca
    możliwość wypłacania pieniędzy, to by było coś :)

    --
    Michal Dabrowski
    d...@S...pl

  • 24. Data: 2005-08-04 12:48:32
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Thu, 04 Aug 2005 13:38:38 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > Ale już do pełnej tabeli opłat nie chciało Ci się zajrzeć :-(

    Czyżby sądzenie, że link "inne opłaty" zaprowadzi mnie do innych opłat
    związanych z tą kartą było nadmiernym zaufaniem w inteligencję tworzącego
    ten link?

    --
    Michal Dabrowski
    d...@S...pl

  • 25. Data: 2005-08-04 12:50:17
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > taaaak? Pierwsze slysze ;)

    Chwila. Czy każda pełnowartościowa VISA (nie electron) to zaraz musi być
    Classic? IMHO nie.

  • 26. Data: 2005-08-04 13:22:55
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Wojciech Nawara wrote:
    > Chwila. Czy każda pełnowartościowa VISA (nie electron) to zaraz musi
    > być Classic? IMHO nie.

    Znaczy sie mamy takie visy jak gold, platynowa, nova, economic, concerto,
    regata... :D
    W sumie ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 27. Data: 2005-08-04 18:08:15
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    > Znaczy sie mamy takie visy jak gold, platynowa, nova, economic,
    > concerto, regata... :D
    > W sumie ;)

    No właśnie. Wydaje mi się, że jest to po prostu VISA, a że wiele banków
    nazywa ją jako 'Classic' to inna kwestia, imho tylko marketingowa.

    Aczkolwiek mogę się mylić...

  • 28. Data: 2005-08-05 20:30:25
    Od: "adrlo" <a...@n...com>

    > Nareszcie! Rozmawiam z panią z mbanku a ona ze visa classic jest kredytowa
    > koniec &#8211; i gadaj tu, z kim dopiero podanie jej linka z podziałem w
    > mbanku pomogło&#8230;
    > PS. Karta 250pln/rok i średnie saldo 4tys. Można ustawić do wysokości
    > środków
    > na koncie, czyli wspomniane, 4tys. Które będą później rozliczone&#8230;.

    A czy ktos wie z jak dlugiego okresu jest liczone srednie saldo do wydania
    takiej karty?

    pozdr

  • 29. Data: 2005-08-06 01:52:13
    Od: "Andrzej Zacharewicz" <n...@n...pl>

    "adrlo" <a...@n...com> wrote in message

    > A czy ktos wie z jak dlugiego okresu jest liczone srednie saldo do wydania
    > takiej karty?

    z ostatnich 3 miesięcy.