eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiVWbank dla nowych klientow › Re: VWbank dla nowych klientow
  • Data: 2004-02-25 08:57:58
    Temat: Re: VWbank dla nowych klientow
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:c1hc51$2ta4$1@mamut.aster.pl...

    > > A nie jest to czasem wymuszane przez IVR ?
    >
    > no wlasnie nie:( mi kazali zadzwonic od razu do operatora, wiec od razu
    > wybralam zero i sie naczekalam na polaczenie:( a potem i tak mnie na
    automat
    > przelaczyli i znow sie naczekalam:)

    Nie no, dobrze. Od razu wybranie zera nie wymusza. Ale wybranie zalogowania
    się wymusza zmianę telekodu.

    Swoją drogą mogliby zmienić kilka wyrażeń w tym IVR - konkretnie opcję '1'
    nie nazywać 'informacja o rachunkach i zlecenia operacji', a 'jeśli jesteś
    naszym klientem - wybierz 1'. Ludzie nie pakowali by się klikając 0 licząc,
    że konsultant będzie mógł przeprowadzić identyfikację.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1