  • Data: 2003-09-08 09:46:15
    Temat: Re: [VWDirect] wypłata z bankomatu
    Od: Bartol Partol <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Bebenek wrote:

    > Nie. Mozliwe jest wykonanie transakcji kartami na 1000 zl i dokonanie
    > przelewu na kolejny tysiac. Ale tak mozesz zrobic na 95 % kont bankowych w
    > Polsce.

    Sadze ze to jest raczej 50%. Kiedys mozna tak bylo zrobic w Gdanskim, bo
    synchronizacja systemow bankowego i bankomatowego odbywala sie raz
    dziennie. Teraz w Millenium wszystko idzie online.

    Co prawda w Inteligo pojawila mi sie blokada zwiazana w platnoscia w
    Inecie ponad dobe po transakcji, ale zdarzylo mi sie to tylko raz i
    uznaje to za wyjatek, a nie regule.

    Bartek