  • 11. Data: 2003-07-14 10:22:44
    Temat: Re: VW logowanie
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik n...@p...onet.pl napisał:

    > Jakim pytaniem? PIN do tokena???

    > Przerabiałem to, najpierw mi Vlinia wmawiała,
    > że nie potrafię prawidłowo wpisać hasła, a w końcu (po 3 interwencjach)
    > się okazało, że nie zdążyli czegoś tam uaktywnić w systemie,
    > bo "za szybko dostałem przesyłkę"!!! i musiałem czekać jeszcze jeden dzień
    > aż to zrobią.

    Nie spodziewalem sie, ze do tego dojdzie, ale teraz to wyraznie VW
    zondzi :-P

    MSPANC

    Bartol

  • 12. Data: 2003-07-14 10:22:53
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    Więc może uściślę co zrobiłem.
    Wpisałem jako identyfikator 7 cyfr z nr rachunku.
    Jako klucz podałem wskazanie tokena.
    Pojawiło się pytanie o PIN do tokena więc wymyśliłem sobie jakiś ciąg
    cyfr.
    Pojawiła się prośba o ponowne podanie identyfikatora i klucza.
    Postępowanie j/w nie skutkuje.
    Co robić?

  • 13. Data: 2003-07-14 10:24:36
    Od: n...@p...onet.pl

    > Nie spodziewalem sie, ze do tego dojdzie, ale teraz to wyraznie VW
    > zondzi :-P
    >
    > MSPANC

    Mów mi jeszcze ;)))

    CSPANM :)))

  • 14. Data: 2003-07-14 10:30:28
    Od: "Jakub Berent" <j...@l...com.p1>

    > Co robić?

    Przeczytać uważnie miniaturową Instrukcję e-direct, która
    znajduje się na drugiej stronie okładki segregatora
    i postępować zgodnie z zawartymi tam zaleceniami.

    Jeżeli i to nie poskutkuje - pozostaje infolinia.

    Pozdrawiam,
    --
    Jakub Berent

  • 15. Data: 2003-07-14 10:30:44
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>
    napisał w wiadomości news:beu0br$n8d$1@pippin.warman.nask.pl...
> [...]
    > cyfr.
    > Pojawiła się prośba o ponowne podanie identyfikatora i klucza.

    Zdzwoń na Vlinię - pani albo pan wyresetuje Ci dostęp, a wtedy za pierwszym
    razem podajesz login (nr konta) i wskazanie tokena, a potem zaraz ustalasz
    swoje hasło, więc przy kolejnym logowaniu podajesz juz to hasło + wskazanie
    tokena,

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 16. Data: 2003-07-14 11:04:00
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    --
    Robert

> [...]
    > cyfr.
    > Pojawiła się prośba o ponowne podanie identyfikatora i klucza.

    Tak jak pisalem wyzej, "PIN" to bylo haslo, ktore sobie nadales (to z tym
    "do tokena" to sobie juz dopowiedziales), a wiec teraz musisz podac zawsze:

    identyfikator (7 cyfr)

    a w polu klucz podajesz swoj ciag cyfr (ten co wymysliles) i aktualne
    wskazanie tokena bez zadnych spacji

    mam nadzieje, ze teraz juz jasne

  • 17. Data: 2003-07-14 11:10:42
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Mon, 14 Jul 2003 12:22:53 +0200, Grzegorz Niedzwiecki <.pl> napisał:

> [...]
    > cyfr.
    > Pojawiła się prośba o ponowne podanie identyfikatora i klucza.

    No wiec ten PIN do tokena to bylo twoje nowe haslo :-)

    ponowne logowanie to identyfikator i - jako haslo - woje nowe haslo +
    wskazania tokena

  • 18. Data: 2003-07-14 11:21:51
    Od: "citi69" <c...@p...onet.pl>

    Sprawdź czy masz włączone cookies.
    Pozdrawiam
    A.
    ps. I doradzam spokój system VW jest jednym z najbardziej niezawodnych z
    dotychczas używanych przeze mnie (patrz np.multi). Może masz coś nie tak z
    ustawieniami lub zdążyłeś się przyblokować - polecam jeszcze raz spróbować a
    potem poprosić o pomoc pod 0800.

  • 19. Data: 2003-07-14 13:33:45
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    Zadzwoniłem i odblokowali.