  • Data: 2004-12-06 16:33:57
    Temat: Re: VW e-direct a Plus Konto
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Radoslaw P." <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:jl19r09d3a03eb95s9vbs73r4ml7chilf6@4ax.com...

    >Intefejs jak intefejs -- taki sobie. Zależy do czego porównać.
    >Ja wolę ja moja lista odbiorców zajmuje w VWB kilkanaście kB, a nie jak w
    >mBanku 300 (słownie: trzysta) kilobajtów.

    mi potrzebny jest rachunek tylko do paru przelewow miesiecznie (glownie
    przelewy opiewajace na male kwoty) tak zeby za nic nie placic (mam w innym
    banku rachunek, ale przelewy za drogie)
    VW - jak jego funkcjonalnosc (tzn ten rachunek bezplatny),
    a token gdzie sie podlacza i czy z tokenem nie ma jakis wiekszych problemow,
    czy do kazdego innego komputera go mozna padlaczyc, prze co go sie podlacza?
    czy mozna u nich w siedzibie zalozyc rachunek?
    ile czasu sie czeka na aktywny rachynek jesli sie zakladalo go przez
    Internet?