  • Data: 2004-05-16 20:52:07
    Temat: Re: [VW] Zakladanie konta
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 16 May 2004 21:09:59 +0200,
    osoba podpisana: krab <_...@k...pl>
    napisała:
    > Użytkownik "ali&kali" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ??
    > mozesz mi wytlumaczyc co jest rozsadnego w fakcie, ze w jedynym zreszta
    > oddziale banku NIE mozna załatwic formalności związanych z założeniem a i
    > pewnie rozwiązaniem konta ???????

    Spójrz na to z drugiej strony. Obsługa klientów tam wymaga
    a) opracowania (zapewne) jakichś procedur
    b) stanowiska do obsługi (== osoba/osoby + infrastruktura, etc)

    a) + b) to koszty. Koszty które należy ponieść aby, ... strzelam
    kilkunastu ? kilkudziesięciu klientów mogło otworzyć sobie konto ?

    Na pewno uważasz to za rozsądne ?
    KJ

    --
    Advertisements contain the only truths to be relied on in a newspaper.
    -- Thomas Jefferson